آماده سازی ملی پوش هندبال قم برای اعزام به بازی های آسیایی کره جنوبی

به گزارش مجله سلو بلاگ، وحید اخوان در گفتگو با خبرنگاران، شرح داد: تیم ملی هندبال مردان کشورمان به عنوان یکی از فینالیست های دوره قبل بازی های آسیایی که در سال 2010 در شهر گوانگ جو کشور چین به انجام رسید اکنون از شانس های کسب مدال برای کاروان اعزامی ورزش کشورمان در دوره جدید بازی های آسیایی به شمار می رود.

آماده سازی ملی پوش هندبال قم برای اعزام به بازی های آسیایی کره جنوبی

وی ادامه داد: هندبال مردان به واسطه پیروزیت های ارزنده ای که در سال های اخیر کسب کرده و به خصوص در سال گذشته توانست با حضور پرقدرت در مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا برای نخستین بار جواز حضور در پیکارهای جام جهانی هندبال را کسب کند از رشته های پیروز توپ و توری به شمار می رود.

دبیر هیئت هندبال استان قم ابراز کرد: حضور تیم ملی هندبال کشورمان در سطح اول رقابت های برون مرزی موجب شده تا هم انگیزه علاقمندان به این رشته و هم روحیه بازیکنان شاغل در هندبال کشورمان برای کار و تلاش بیشتر به منظور ارائه توانمندی ها و قابلیت های خود در این رشته بیشتر شود.

وی شرح داد: به واسطه حضور پیروز در مسابقات بین المللی، آسیایی و کسب مجوز اعزام به مسابقات جام جهانی هندبال در سال 2014 خوشبختانه سطح رقابت های لیگ برتر هندبال مردان باشگاه های کشور نیز افزایش یافته و کیفیت لیگ بالاتر رفته است.

اخوان بیان داشت: بدین ترتیب بازیکنانی که در ترکیب تیم های مختلف حضور داشتند با روحیه بالا در لیگ برتر حضور یافتند و توانستند عملکرد بسیار خوبی داشته باشند، به خصوص هندبالیست های صبای قم که علیرغم محدودیت های مالی از جان مایه گذاشتند تا صبا در لیگ برتر ماندگار شود.

وی گفت: خوشبختانه از ترکیب تیم هندبال صبای قم در مسابقات لیگ برتر هندبال مردان باشگاه های کشور شاهد دعوت 2 بازیکن جوان و آینده دار به تیم ملی رده سنی جوانان کشورمان و یک بازیکن تیم صبا به تیم ملی هندبال بزرگسالان هستیم.

دبیر هیئت هندبال استان قم اضافه کرد: برای کسب آمادگی لازم به منظور حضور پرقدرت تیم ملی هندبال مردان کشورمان در مسابقات هندبال قهرمانی بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی در حال حاضر 26 بازیکن در اردوی تیم ملی حضور دارند و از صبا نیز مهرداد مهریار دعوت شده است.

وی عنوان داشت: در حال حاضر بازیکنان دعوت شده به اردو در تمرینات آمااده سازی تیم ملی به سر می برند و قرار است اردوی آنها تا بیست و سوم تیر ماه در راه کسب آمادگی برای اعزام به بازی های آسیایی اینچئون در تهران برگزار شود و سپس بازی های تدارکاتی تیم ملی کشورمان انجام بپذیرد.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 8378

به "آماده سازی ملی پوش هندبال قم برای اعزام به بازی های آسیایی کره جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده سازی ملی پوش هندبال قم برای اعزام به بازی های آسیایی کره جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید