آموزش مهارت های اجتماعی و شغلی اولویت امروز آموزش و پرورش است

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، مصطفی سالاری صبح شنبه در حاشیه مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب در مدرسه آذر بهنیا رشت در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، اظهارکرد: قطعا دانش آموزان نقش آفرینان جدی در پیروزی انقلاب اسلامی بوده اند.

آموزش مهارت های اجتماعی و شغلی اولویت امروز آموزش و پرورش است

وی با بیان اینکه امروز نیز دانش آموزان در بهبود امور جامعه و استمرار راستا انقلاب و تحقق آرمان ها آن نقش مهمی ایفا می نمایند، اضافه کرد: مدارس و دانش آموز در اداره امروز و فردا جامعه باید مورد توجه همه دست اندرکاران قرار گیرد.

استاندار گیلان باتأکید بر تربیت دانش آموزان برای قبول مسئولیت های بزرگ در فردای کشور، گفت: یکی از نکات مهمی که باید مورد توجه همه ما مسئولان نظام قرار گیرد چگونگی آموزش این آینده سازان است.

وی با بیان اینکه در سال های بعداز پیروزی انقلاب اسلامی اقدامات خوب و اساسی درحوزه آموزش و پرورش اجرا شده است البته برنامه های باقیمانده نیز در این حوزه زیاد است، ادامه داد: آموزش و مهارت اجتماعی و حرفه ای و شغلی از مهم ترین اولویت ها در حوزه آموزش و پرورش است که باید جدی به آن پرداخته گردد.

سالاری یادآورشد: تمرکز و برنامه ریزی بهتر و جدی تر در این حوزه سبب تربیت فرزندانی توانمندتر و مهارت آموخته تر برای فردا حامعه خواهیم شد.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 2599

به "آموزش مهارت های اجتماعی و شغلی اولویت امروز آموزش و پرورش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش مهارت های اجتماعی و شغلی اولویت امروز آموزش و پرورش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید