استیلی: کمیته ملی المپیک باید به تیم امید یاری کند

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، حمید استیلی درباره شرایط تیم فوتبال امید ایران گفت: فدراسیون فوتبال به وظیفه و دین خود در قبال تیم های ملی مختلف عمل نموده و با وجود تمام مسائل اقتصادی و محدودیت ها می بینیم تیم های رده های سنی مختلف مدام در تورنمنت های برون مرزی و مسابقات بین المللی شرکت می نمایند. برنامه های تیم امید هم در حال پیگیری است. با این وجود موضوع تیم المپیک با سایر تیم های ملی تفاوت دارد و کمیته ملی المپیک هم در این زمینه باید نقش آفرین باشد. نباید اینطور باشد که فدراسیون فوتبال در تامین هزینه ها و نیازهای تیم المپیک تنها بماند. به هر صورت این تیم قرار است برای ورزش کشور افتخار آفرین باشد و برای کسب یک سهمیه تاریخی کوشش کند.

استیلی: کمیته ملی المپیک باید به تیم امید یاری کند

مدیر تیم امید با اشاره به ارائه برنامه آماده سازی المپیک یادآور شد: برنامه ما آماده شده و طی هفته آینده رسماً تحویل مسئولان محترم کمیته ملی المپیک می گردد. پیش از این هم بارها نشست های مشترکی با آقای صالحی امیری و همکارانشان در این زمینه داشته ایم که بر ضرورت حمایت از این تیم تاکید شد. سال جاری رشته های مختلف ورزشی وارد رقابت های انتخابی المپیک می شوند و کمیته ملی المپیک به همراه وزارت ورزش از تمامی فدراسیون ها در این جهت حمایت خواهد نمود تا بیشترین سهمیه برای کشور کسب گردد.

استیلی توضیح داد: فوتبال هم هیچ تفاوتی با سایر رشته ها ندارد و باید در جهت کسب سهمیه مورد حمایت قرار بگیرد. البته با حمایت فدراسیون فوتبال برنامه های ما متوقف نشده و همچنان تدارک لازم را در نظر داریم اما در این جهت باید حمایت وزارت ورزش و کمیته المپیک هم در تیم امید احساس گردد که قطعاً از هر نظر موجب بالا رفتن روحیه تیم و بهبود شرایط خواهد شد. به نظر من در این زمینه نباید هیچ تفاوتی وجود داشته باشد و انتظار ما این است که فوتبال هم مورد حمایت جدی قرار بگیرد.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 6515

به "استیلی: کمیته ملی المپیک باید به تیم امید یاری کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استیلی: کمیته ملی المپیک باید به تیم امید یاری کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید