اصفهان، پائولو سرجیو: بازی سختی در پیش داریم، ذوب آهن ترکیبی از بازیکنان خوب است

به گزارش مجله سلو بلاگ، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بازی سختی در پیش داریم و ذوب آهن ترکیبی از بازیکنان خوب دارد.

اصفهان، پائولو سرجیو: بازی سختی در پیش داریم، ذوب آهن ترکیبی از بازیکنان خوب است

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، پائولو سرجیو ظهر امروز در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر ذوب آهن اصفهان گفت: بازی سختی در پیش داریم، ذوب آهن ترکیبی از بازیکنان خوب دارد اما همه بازی های لیگ سخت هستند و باید آمادگی برای هر بازی سختی را داشته باشیم.

وی اضافه نمود: ذوب آهن را به خوبی می شناسیم و 3 بازی از این فصل آنها را دیده و بررسی نموده ایم و آمادگی رقابت با این تیم را داریم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت در پاسخ به سوالی درباره نقاط ضعف و قوت تیم ذوب آهن گفت: نقاط ضعف و قوت ذوب آهن بین من و بازیکنان است و نمی توان اعلام کرد اما به طور معمول باید نقاط ضعف و قوت حریف را بدانیم تا بتوانیم رقابت کنیم و با اعتماد به نفس بازی خود را ارائه دهیم.

سرجیو در پاسخ به این سوال که شما تراکتورسازی را حذف کردید اما شایعه گردیده در صورت عدم نتیجه گیری در دیدار فردا شما از تیم کنار گذاشته می شوید، توضیح داد: نگران این موضوع نیستم و تا کنون 7 بازی از لیگ گذشته و تنها یک شکست داشته ایم و در برابر تیمی بوده که صدر جدول را در اختیار دارد، در کنار آن در بازی برابر تیم های بزرگی مانند سپاهان و پرسپولیس بازی کردیم و نتوانستند ما را شکست دهند.

وی اعلام کرد: بازی با پیکان برای ما تمام نگردیده و نمی توان بازی را بازنده به شمار بیارم، همانطور که گفتید تراکتورسازی را هم از حذفی کنار زدیم، خوشحال و راضی از امتیازات تیم نیستم اما با همه مشکلاتی که از ابتدای فصل با ما بوده هیچ شکایتی نداشته ام و فکر نمی کنم ضعیف بوده باشیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت درباره مصدوم و محروم های تیمش گفت: همه برای بازی فردا آماده هستند و محروم و مصدومی نداریم.

سرجیو درباره شرایط کرار در صنعت نفت و اینکه این بازیکن برای نخستین بار در لیگ ایران 2 فصل متوالی را در یک تیم می گذراند، گفت: کرار برای ما بازیکن بسیار مهمی است و با کاری که در زمین انجام می دهد یک لیدر و رهبر خوبی برای تیم ماست که در تمرینات این را نشان داده است و در زمین حامی خوبی برای من است و هر روز مانند یک بازیکن جوان کوشش می نماید و تاکنون از من استراحت درخواست ننموده و از نگرش این بازیکن نسبت به تیم بسیار خوشحال و راضی هستم.

ف

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 1096

به "اصفهان، پائولو سرجیو: بازی سختی در پیش داریم، ذوب آهن ترکیبی از بازیکنان خوب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصفهان، پائولو سرجیو: بازی سختی در پیش داریم، ذوب آهن ترکیبی از بازیکنان خوب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید