اکبری، حسین وند و حسین پور، برترین های هفته اول و دوم لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی

به گزارش مجله سلو بلاگ، برترین کشتی گیران هفته اول و دوم لیگ برتر کشتی فرنگی و هفته اول لیگ برتر کشتی آزاد معرفی شدند.

اکبری، حسین وند و حسین پور، برترین های هفته اول و دوم لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی

به گزارش روابط عمومی سازمان لیگ کشتی، بعد از خاتمه هفته اول و دوم لیگ برتر کشتی فرنگی و هفته اول لیگ برتر کشتی آزاد که طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری برگزار گردید، برترین کشتی گیران از نگاه کارشناسان سازمان لیگ معرفی شدند.

در نوزدهمین دوره لیگ برتر با برنامه ریزی سازمان لیگ قرار است هر هفته برترین کشتی گیران با نظرسنجی از سرپرستان و ناظران مسابقات و با تایید کمیته فنی سازمان لیگ معرفی شوند.

در هفته نخست لیگ برتر کشتی آزاد، مهرشاد اکبری کشتی گیر وزن 70 کیلوگرم تیم آسانسور و پله برقی بهران-پاس تهران که پیروز شد در یک کشتی نزدیک و تماشایی از سد مهران نصیری، کشتی گیر بازار بزرگ ایران با نتیجه 4 بر 3 عبور کند، به عنوان برترین و فنی ترین کشتی گیر انتخاب شد.

همچنین در هفته اول لیگ برتر کشتی فرنگی با انتخاب کمیته فنی سازمان لیگ، محمد حسین وند کشتی گیر وزن 55 کیلوگرم هیئت کشتی سیرجان که در دیدار با پویا دادمرز از بازار بزرگ ایران توانست با ارائه فنون تماشایی 7 بر 5 برنده گردد، به عنوان پدیده مسابقات و برترین فرنگی کار انتخاب شد.

در هفته دوم لیگ برتر کشتی فرنگی نیز کارشناسان، سعید حسین پور فرنگی کار وزن 97 کیلوگرم آریوبرزن بهبهان را که توانست آرمان علیزاده را از تیم دانشگاه آزاد اسلامی با ضربه فنی شکست دهد، به عنوان برترین کشتی گیر معرفی کردند. این فرنگی کار توانست در این کشتی فنون زیبایی را به نمایش بگذارد و از سوی حاضران در سالن هم به شدت تشویق شد.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 9698

به "اکبری، حسین وند و حسین پور، برترین های هفته اول و دوم لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکبری، حسین وند و حسین پور، برترین های هفته اول و دوم لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید