ایران را امن ترین کشور منطقه می دانم

به گزارش مجله سلو بلاگ، خبرنگاران: سفیر اندونزی در ایران گفت: پیش از آمدن به ایران تحت تأثیر تبلیغات غلط و مسموم علیه ایران بودم اما اکنون تصورم کاملا تغییر نموده و ایران را امن ترین کشور منطقه می دانم.

ایران را امن ترین کشور منطقه می دانم

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران، دیان ویرن جوریت ضمن ابزار خرسندی از حضور سه ساله در ایران به عنوان سفیر اندونزی، گفت: پیش از آمدن به ایران تحت تأثیر تبلیغات غلط و مسموم علیه ایران بودم که این کشور را بی ثبات و نامنظّم، مردم آن را بی تمدن و مقامات آن را خشن معرفی می کردند اما پس از سه سال حضور در ایران به عنوان سفیر کشور اندونزی، این تصور کاملاً تغییر نموده است.

سفیر اندونزی در ایران در ادامه اضافه کرد: در حال حاضر، ایران را در شرایط بحرانی خاورمیانه، امن ترین کشور می دانم و این موضوع را به اطلاع کشور متبوع خود نیز رسانده ام.

ویرن جوریت توضیح داد: متأسفانه در خصوص ایران اتهامات بی اساسی مطرح شده و می گردد ولی من به عنوان سفیر اندونزی در ایران، همه این اتهامات را رد و محکوم می کنم.

وی در سرانجام اعلام نمود: یکی از مهم ترین نکاتی که برای من بسیار جالب بود، ارتباط عمیق و صمیمانه بین مردم و دولتمردان ایران است که من در کمتر کشوری چنین وضعیتی را دیده ام و اگر قرار باشد سفیر اندونزی در کشوری باشم، باز هم ایران را انتخاب خواهم کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 9145

به "ایران را امن ترین کشور منطقه می دانم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران را امن ترین کشور منطقه می دانم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید