برگزاری المپیاد سالیانه زبان های خارجی در قزاقستان

به گزارش مجله سلو بلاگ، المپیاد سالیانه زبان های خارجی در بیش از 10 رشته شامل زبان های فرانسه، انگلیسی، ترکی استانبولی، چینی، آلمانی، عربی، کره ای و فارسی در دو مرحله آزمون کتبی و شفاهی در جمهوری قزاقستان برگزار گردید.

برگزاری المپیاد سالیانه زبان های خارجی در قزاقستان

به گزارش ، المپیاد سالیانه زبان های خارجی در جمهوری قزاقستان برگزار گردید.

در این المپیاد دانشجویان بیش از 10 رشته زبان خارجی که در دانشگاه های جمهوری قزاقستان تدریس می گردد شرکت کردند و دانشجویان زبان های فرانسه، انگلیسی، ترکی استانبولی، چینی، آلمانی، عربی، کره ای و فارسی در این المپیاد در دو مرحله آزمون کتبی و شفاهی به رقابت پرداختند.

دکتر صفر عبدالله ایران شناس، مدرس زبان فارسی و رئیس هیئت داوران بخش زبان فارسی المپیاد گفت:: دانشجویان شرکت کننده در این المپیاد با امتحانات داخلی دانشگاه ها به این المپیاد راه یافته اند و مواد درسی دستور زبان فارسی، تاریخ ادبیات ایران، فرهنگ و تمدن ایران زمین و آداب و رسوم ایرانیان را امتحان می دهند.

زبان فارسی در دو دانشگاه ملی فارابی و دانشگاه روابط بین الملل و زبان های خارجی (آبلای خان) قزاقستان با رشته تخصصی زبان و ادبیات فارسی تدریس می گردد. این المپیاد توسط دانشگاه روابط بین الملل و زبان های خارجی قزاقستان (آبلای خان) برگزار گردید.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 2913

به "برگزاری المپیاد سالیانه زبان های خارجی در قزاقستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری المپیاد سالیانه زبان های خارجی در قزاقستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید