بهره برداری از پارکینگ زیرزمینی امیرکبیر تا خاتمه 99

به گزارش مجله سلو بلاگ، مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران به تشریح آخرین اقدامات صورت گرفته به منظور پیشبرد پروژه احداث پارکینگ طبقاتی امیرکبیر در بافت فرسوده منطقه 14 پرداخت.

بهره برداری از پارکینگ زیرزمینی امیرکبیر تا خاتمه 99

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، سید مجید غمخوار با بیان آنکه عملیات اجرایی پارکینگ امیرکبیر ضمن معین پیمانکار جدید، وارد مرحله تازه ای شده است، ابراز امیدواری کرد فرایند اجرای این پروژه با تجهیز کارگاه و ابلاغ نقشه های اجرایی، به زودی از سرگرفته گردد.

وی با اشاره به دغدغه مدیریت شهری در زمینه برطرف کمبود پارکینگ در بافت فرسوده منطقه 14 شهرداری تهران، یادآور شد: پروژه احداث پارکینگ طبقاتی امیرکبیر در راستای عملیاتی ساختن طرح های جدید توسعه شهری پایتخت و به منظور برطرف معضل کمبود پارکینگ در بافت فرسوده، اجرایی شده است.

غمخوار با اعلام پیشرفت 44 درصدی پروژه احداث پارکینگ طبقاتی امیرکبیر، این پروژه را از جمله اقدامات اولویت دار مدیریت شهری دانست و اضافه کرد: این پارکینگ زیرزمینی که در سه طبقه و با ظرفیت حدود 550 واحد پارکینگ طراحی شده است، در زمینی به مساحت حدود 6600 مترمربع و زیربنای 20 هزار مترمربع در حال انجام است.

وی ابراز امیدواری کرد این پروژه اثرگذار عمرانی تا خاتمه سال 1399 تکمیل شده و در اختیار شهفرایندان قرار گیرد.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 11054

به "بهره برداری از پارکینگ زیرزمینی امیرکبیر تا خاتمه 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از پارکینگ زیرزمینی امیرکبیر تا خاتمه 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید