تشدید نظارت ها بر دفاتر خدمات گردشگری در آستانه عید نوروز

به گزارش مجله سلو بلاگ، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از تشدید نظارت ها بر دفاتر خدمات گردشگری در آستانه عید نوروز اطلاع داد.

تشدید نظارت ها بر دفاتر خدمات گردشگری در آستانه عید نوروز

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری اردبیل، صغری فرشی معاون گردشگری استان با اعلام این خبر گفت: با توجه به نزدیکی ایام عید، افزایش تعداد مسافران و گردشگران در اردبیل نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در طی این ماه و تعطیلات عید نوروز افزایش می یابد.

او افزود: در ماه جاری یک مورد بازرسی از چندین واحد خدمات مسافرتی و گردشگری انجام گرفته اند که در این بازدید تذکرات لازم به بعضی از این واحدها اعلام شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل توضیح داد: در این بازدید نماینده انجمن دفاتر به همراه مسئولین بازرسی اداره و چند تن از کارشناسان نظارت گردشگری اداره کل حضور داشتند.

فرشی بیان نمود: با توجه به رویکرد اداره کل میراث فرهنگی و خارج کردن گردشگری استان از حالت تک فصلی پیش بینی می گردد درایام تعطیلات نوروزی سال جاری حجم بیشتری از مسافران نسبت به سالهای گذشته وارد استان گردد.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 7966

به "تشدید نظارت ها بر دفاتر خدمات گردشگری در آستانه عید نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشدید نظارت ها بر دفاتر خدمات گردشگری در آستانه عید نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید