تصویب قطعنامه ای در محکومیت سخنان نژادپرستانه ترامپ در کنگره آمریکا

به گزارش مجله سلو بلاگ، مجلس نمایندگان آمریکا قطعنامه ای را در محکومیت سخنان نژادپرستانه دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور ضد اعضای کنگره، به تصویب رساند.

تصویب قطعنامه ای در محکومیت سخنان نژادپرستانه ترامپ در کنگره آمریکا

به گزارش، مجلس نمایندگان آمریکا قطعنامه ای را در محکومیت سخنان نژادپرستانه دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور ضد اعضای کنگره، به تصویب رساند.

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا نیز توئیت اخیر ترامپ را شرم آور و نژاد پرستانه خواند.

نانسی پلوسی در واکنش به توئیت ترامپ که در آن از چند تن از اعضای کنگره خواسته بود از هر کشوری که آمده اند به همان جا برگردند، گفت: این نظرات کاخ سفید شرم هستند.

وی اضافه نمود: این نظرات نژادپرستانه هستند. چقدر شرم آور است که می بینیم او (ترامپ) همچنان به دفاع خود از این عبارات توهین آمیز ادامه می دهد. عباراتی که نه تنها درباره خود ما اعضای مجلس نمایندگان، بلکه درباره بسیاری از دیگران به کرات شنیده ایم.

این در حالی است که ترامپ با اشاره به دو نماینده زن کنگره آمریکا در توئیتی نوشت: آن توئیت های (قبلی من) نژادپرستانه نبود. در بدن من حتی یک استخوان نژادپرست نیز وجود ندارد! این به اصطلاح رأی گیری (در مجلس نمایندگان آمریکا علیه ترامپ) بازی فریبکارانه دموکرات هاست.

وی اضافه نمود: جمهوری خواستار نباید ضعف نشان دهند و به دام آن ها بیافتند. این رأی گیری باید در مورد ادبیات کثیف، اظهارنظر ها و دروغ های نمایندگان زن دموکرات در کنگره باشد، که بر مبنای اقداماتشان واقعا باور دارم از کشورمان بیزار هستند.

ترامپ نوشت: فهرستی از سخنان هولناکی که آن ها گفته اند، تهیه کنید. (محبوبیت) ایلهان عمر و اوکاسیو کورتز در نظرسنجی ها، 8 و 21 درصد است. نانسی پلوسی کوشش کرد آن ها را دور کند، اما آن ها اکنون برای همواره با حزب دموکرات پیوند خورده اند. شما را در (انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال) 2020 خواهم دید!

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 6362

به "تصویب قطعنامه ای در محکومیت سخنان نژادپرستانه ترامپ در کنگره آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب قطعنامه ای در محکومیت سخنان نژادپرستانه ترامپ در کنگره آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید