توضیحات کالدرون درباره قرار دریافت سروش و مصلح در لیست مازاد پرسپولیس

به گزارش مجله سلو بلاگ، سرمربی آرژانتینی 24 ساعت بعد از اعلام نام سروش رفیعی و شایان مصلح به شرح دلایل خود پرداخت.

توضیحات کالدرون درباره قرار دریافت سروش و مصلح در لیست مازاد پرسپولیس

به گزارش ورزش سه، خبر عجیب از اردوگاه پرسپولیس در 24 ساعت گذشته مربوط به کنار گذاشته شدن نام سروش رفیعی و شایان مصلح از لیست این تیم بود. گابریل کالدرون، سرمربی پرسپولیس در مصاحبه با سایت این باشگاه در اینباره اینطور شرح داده است: کالدرون به پرسپولیس آمده است برای این که سعی کند پرسپولیس را یک بار دیگر به قهرمانی برساند. پرسپولیس تیم خوبی دارد ولی برای این که پس از سه قهرمانی برای چهارمین بار پیاپی که در تاریخ فوتبال ایران سابقه نداشته است بتواند به این مهم دست پیدا کند، احتیاج دارد که از این بهتر و قوی تر باشد. برای این که بتواند بهتر و قوی تر باشد باید بتواند بازیکنان جدیدی را جذب کند تا در کنار کار و کوشش بیشتر خود و حمایت بیشتر طرفداران، به قهرمانی برسد. راه دیگری غیر از این نداریم.

وی با اشاره به جذب دو بازیکن جدید در تیمش گفت: این دو نفر یعنی کنعانی زادگان و امیری افراد ثابت تیم ملی هستند، حضور این دو قطعا ما را قوی تر می نماید ولی روال کار فدراسیون و قوانین بازی ها می گوید که باشگاه ها می توانند یک تعداد مشخصی از بازیکنان را در اختیار داشته باشند. به این ترتیب با آوردن این دو ملی پوش، به محدودیت قوانین فوتبال فدراسیون و لیگ رسیدیم و مجبور بودیم برای آنها جا خالی کنیم. کالدرون در ادامه شرحات گفت: اگر به من بود دوست داشتم همه این بازیکنان از جمله رفیعی و مصلح را نگه دارم چون همگی بازیکنان خوبی هستند و هر جایی که بروند تاثیر خودشان را نشان می دهند. محدودیت در تعداد بازیکنان، من را در شرایط سختی قرار داد. باید بازیکنانی که به آنها علاقمند بودم را به خاطر این محدویت قوانین فدراسیون و سازمان لیگ، کنار می گذاشتم. من به هر جهت یک نقش و مسئولیتی دارم که آن را پذیرفته ام و باید به عهده بگیرم.

سرمربی آرژانتینی پرسپولیس با اشاره به اینکه تصمیم مناسب و البته سختی اتخاذ نموده در انتها گفت: در حال حاضر اعتقاد دارم کاری که انجام می دهم به نفع باشگاه و طرفداران است. با وجود آن که برخی تصمیم ها مثل این، خود من را ناراحت می نماید. رفیعی و مصلح دو بازیکن خوب بودند که من از آنها راضی بودم ولی در این مقطع نتوانستیم بیش از این در خدمتشان باشیم. برای آنها آرزو می کنم که پیروز باشند.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 6395

به "توضیحات کالدرون درباره قرار دریافت سروش و مصلح در لیست مازاد پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات کالدرون درباره قرار دریافت سروش و مصلح در لیست مازاد پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید