تیم خوش شانس میدان نبودیم، برایم مهم نیست علیه من چه فریادهایی می زنند

به گزارش مجله سلو بلاگ، سرمربی تیم فوتبال گل گهر سیرجان گفت: تیم گل گهر امروز به دلیل یک سری اشتباهات اجرا شده، از حریف گل خورد و در ادامه نیز چند فرصت گل زنی را از دست دادیم.

تیم خوش شانس میدان نبودیم، برایم مهم نیست علیه من چه فریادهایی می زنند

به گزارش خبرنگاران، وینگو بگوویچ شامگاه سوم مهرماه در نشست خبری پس از باخت خانگی در مقابل تیم صنعت نفت آبادان گفت: عادی است که در چنین شرایطی بازی همراه با ریسک را پیش ببریم و تیمی هم که رو به جلو بازی کند، ممکن است شرایطی را برای حریف خود مهیا کند.

وی اظهار کرد: بازیکنان تیم گل گهر امروز با تمام تلاش بازی کردند و من به آنها افتخار می کنم؛ چند فرصت ایجاد کردیم اما به گل نرسیدیم و تیم خوش شانس میدان نبودیم؛ اما بازی های زیادی در پیش رو داریم و مطمئن هستم در نهایت رتبه خوبی در جدول مسابقات کسب می کنیم.

بگوویچ که در دقایق پایانی بازی با ابراز شعارهایی از سوی هواداران تیم گل گهر مورد انتقاد قرار گرفت، گفت: برای آن دسته از هواداران، سر دادن چنین شعارهایی شرم آور است و برایم مهم نیست علیه من چه فریادهایی می زنند اما هواداران لازم است به تلاش تیم گل گهر و بازیکنان آن احترام بگذارند.

سرمربی تیم فوتبال گل گهر که در ادامه با سوالاتی مبنی بر اعتراض هواداران و نتیجه منفی بازی روبرو شد، این نشست خبری را نیمه تمام رها کرد و به نشانه اعتراض حواشی پیش آمده در انتهای مسابقه، محل برگزاری نشست خبری را ترک کرد.

تیم گل گهر سیرجان که در چهار بازی گذشته به ترتیب سه تساوی و یک باخت در کارنامه داشت، امروز هم نتوانست در سیرجان از سد تیم صنعت نفت آبادان عبور کند.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 8771

به "تیم خوش شانس میدان نبودیم، برایم مهم نیست علیه من چه فریادهایی می زنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم خوش شانس میدان نبودیم، برایم مهم نیست علیه من چه فریادهایی می زنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید