خاویر باردم در نسخه جدید انیمیشن پری دریایی

به گزارش مجله سلو بلاگ، خلاویر باردم در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم پری ردیایی کوچک جدیدترین فیلم از سری بازسازی های کلاسیک کمپانی دیزنی است.

خاویر باردم در نسخه جدید انیمیشن پری دریایی

به گزارش ایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، این بازیگر برنده اسکار برای بازی در نقش ترایتن شاه در فیلم جدید پری دریایی کوچک که بازسازی انیمیشن معروف وکلاسیک دیزنی است در نظر گرفته شده و به احتمال فراوان به تیم بازیگران این اثر از جمله هیل بیلی در نقش (اریل) و هری استایل در نقش (شاهزاده اریک) خواهد پیوست.

باب مارشال گارگردانی بازسازی انیمیشن پری دریایی کوچک را بر عهده دارد که نسخه کلاسیک آن در سال 1989 پیروز به کسب جایزه اسکار بهترین ترانه و موسیقی متن برای آلن منکن شد. در نسخه جدید این فیلم نیز قرار است آلن منکن موسیقی کلاسیک آن را بروز رسانی می نماید.

خاویر باردم در سال 2007 برای بازی در فیلم جایی برای پیرمردها نیست ساخت برادران کوئن برنده جایزه اسکار بازیگری شد و سال آینده در فیلم پرهزینه تل ماسه به کارگردانی دنیس ویلنوو با اقتباس از رمان معرروف نوشته فرانک هربرت بازی می نماید.

کمپانی دیزنی در پروژه بازسازی انیمیشن های کلاسیک خود تاکنون فیلم -انیمیشن پیروزی چون کتاب جنگل، علاء الدین، آلیس در سرزمین عجایب، سیندرلا، دیو و دلبر، دامبو و شیرشاه را به سینما آورده است و ساخت آثار دیگری چون پینوکیو، گوژپشت نتردام، مولان و ... را نیز در برنامه دارد.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 6415

به "خاویر باردم در نسخه جدید انیمیشن پری دریایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاویر باردم در نسخه جدید انیمیشن پری دریایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید