خبرنگاران سخنگوی وزارت خارجه: گزارش های آژانس بهترین مرجع کاهش تعهدات ایران است

به گزارش مجله سلو بلاگ، تهران- خبرنگاران- سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: تمام موارد پنج گام کاهش تعهدات برجام اجرا شده و گزارش های آژانس بهترین مرجع کاهش تعهدات ایران است.

خبرنگاران سخنگوی وزارت خارجه: گزارش های آژانس بهترین مرجع کاهش تعهدات ایران است

به گزارش روز سه شنبه خبرنگاران از خانه ملت، سعید خطیب زاده درباره اظهارات بعضی از نمایندگان مجلس مبنی بر عدم اجرای سیاست های گام چهارم کاهش تعهدات برجام در سایت هسته ای فردو، گفت: مسوولان سازمان انرژی اتمی باید در این خصوص توضیحات فنی و تکمیلی را ارائه دهند اما به طور قطعی تمامی موارد پنج گام کاهش تعهدات برجام، اعلامی از سوی دستگاه دیپلماسی ایران به صورت کامل اجرا شده است.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی اضافه کرد: آنچه جمهوری اسلامی ایران در راستای گام های کاهش تعهدات برجام خاطرنشان کرد را با دقت اجرا نموده است البته اقدامات به اندازه احتیاج انجام گرفته است. به طور مثال غنی سازی اورانیوم در حد ضرورت و احتیاج صورت می گیرد.

خطیب زاده تاکید نمود: بهترین مرجع در این زمینه گزارش های آژانس بین المللی انرژی اتمی پس از اجرای گام های کاهش تعهدات برجام از سوی ایران است. آژانس در تمامی گزارش ها تایید نموده است که این گام ها به صورت کامل عملیاتی شده است.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 21765

به "خبرنگاران سخنگوی وزارت خارجه: گزارش های آژانس بهترین مرجع کاهش تعهدات ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سخنگوی وزارت خارجه: گزارش های آژانس بهترین مرجع کاهش تعهدات ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید