خبرنگاران عالیشاه: پیشنهاد تمدید قرارداد از پرسپولیس ندارم، سپاهان رقیب اصلی ماست

به گزارش مجله سلو بلاگ، تهران- خبرنگاران- بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: هنوز پیشنهاد تمدید قرارداد نداشتم اما باعث افتخار است که در پرسپولیس بمانم.

خبرنگاران عالیشاه: پیشنهاد تمدید قرارداد از پرسپولیس ندارم، سپاهان رقیب اصلی ماست

به گزارش خبرنگاران، امید عالیشاه دوشنبه شب در گفت و گویی تلویزیونی گفت: هر بازیکنی فراز و نشیب زیادی در دوران فوتبال خود دارد اما به شخصه هر زمان افتخار پوشیدن پیراهن پرسپولیس را داشتم، کوشش کردم تا بهترین بازی را ارائه دهم.

وی ادامه داد: نه تنها من بلکه همه بازیکنان فداکارانه کوشش می نمایند. پرسپولیس دو ضرب المثل را در این چند سال نشان داده است. یکی خواستن توانستن است و دومی هم نابرده رنج، گنج میسر نمی گردد. به نظر من تا یک مجموعه نخواهد، نمی تواند پیروز گردد. در این پنج سال مشهود بوده که ما خواستیم تا پیروز باشیم.

عالیشاه در مورد مسائل خود زمان کالدرون سرمربی سابق پرسپولیس، توضیح داد: این موضوع در آن موقع بود اما نمی خواهم به آن دامن بزنم زیرا تیم و من در حال حاضر اوضاع خوبی داریم. شاید به دلایلی سلیقه کالدرون نبودم و از بیرون نیز به او حرف هایی زده می شد که نظر او را نسبت به من عوض نموده بود.

او مطرح کرد از سال 92 در پرسپولیس بودم و به این موضوع افتخار می کنم. در تیم های راه آهن، نساجی و قبل تر از آن در سن 17 سالگی در لیگ دو بودم. در ابتدا دفاع راست بودم اما پست من تغییر کرد.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در مورد دریافت میزبانی از تیم های ایرانی، گفت: وقتی زیرساخت ها مناسب نباشد از این اتفاق ها رخ می دهد. البته ایران همه ظرفیت های میزبانی را ندارد اما موضوع تیم ملی فرق می نماید. این تیم با بحرین و رقبایش در زمین حریف بازی نموده اما حالا دوباره باید میهمان باشد. البته این بازیکنان انقدر غیور هستند که با این ناملایمتی ها مبارزه نموده و به جام جهانی صعود می نمایند.

وی ادامه داد: فیفا یک شعار معروف به عنوان بازی جوانمردانه دارد اما دریافت میزبانی مغایر این شعار است. این موضوع برای مردم ما جای گله دارد.

عالیشاه در مورد جابجایی گفت: تعداد بازیکنانی که کادرفنی می خواست را جذب کردیم. فکر نکنم تیم ما از این به بعد خروجی داشته باشیم اما در این چند روز از خروج محمد انصاری شنیدم که امیدوارم این اتفاق رخ ندهد. او 6 سال در پرسپولیس است. محمد بازیکن با شخصیتی است. او برای تیم رباط داده و وقتی پیشنهاد داشت در پرسپولیس ماند.

وی در مورد انتقال بازیکنان از پرسپولیس به استقلال، گفت: قدیم هم از این اتفاق ها میفتاد اما چون فضای مجازی نبود زیاد به آن توجه نمی شد. آن بازیکنی که رفته خودش تصمیم گرفته است. آرمان رمضانی پسر بسیار مودبی است اما نتوانست آنطور که دوست داشت خود را نشان دهد . امیدوارم در ادامه راهش پیروز باشد.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس توضیح داد: پرسپولیس مثل یک قطار در حال حرکت است و ورودی و خروجی دارد اما مهم این است که هدف خود را در نظر بگیرد. بازیکنان ما می دانند پیراهن چه تیمی را پوشیدند. با توجه به تعداد زیاد طرفداران و حمایت آنها ما نیز تمام کوشش خود را به کار می گیریم.

وی در مورد مطلب مشترک بازیکنان پرسپولیس در فضای مجازی گفت: یک استوری مشترک گذاشتیم. اختلاف نظر ها پیش می آید و این موضوع پیوند ها را محکم تر می نماید. یک سری مسائل اقتصادی بود اما درون خانوادگی بود و همه جا رخ می دهد اما خدا را شکر این مشکل حل شد. هنوز پیشنهاد تمدید قرارداد نداشتم اما باعث افتخار است که در پرسپولیس بمانم.

عالیشاه در مورد رقبای پرسپولیس گفت: در حال حاضر تیم های بالای جدول لایق نتایج هستند. سال جاری فصل بسیار سختی در پیش داریم. رقیب اصلی ما سپاهان و استقلال است اما سپاهان بیشتر با نتایجی که گرفته، رقیب ماست.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من با همه بچه ها رابطه خوبی دارم اما با قدیمی ها رابطه بهتری داریم.

وی در مورد رابطه خود با کادر فنی گفت: رابطه ما خوب است و مگر می گردد بد باشد. در حال حاضر شرایط خوبی داریم و امیدوارم بتوانیم نتایج خوب خود را ادامه دهیم.

او در مورد قرارداد خود توضیح داد: سید جلال حسینی مصاحبه خوبی کرد که گفت حاضریم قرارداد خود را منتشر کنیم. قرارداد ما نسبت به بازیکنان خودمان هم کمتر است. البته انتظار داریم که قرارداد بهتر گردد اما هیچوقت در این خصوص با مسوولان صحبت ننموده ایم.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 29784

به "خبرنگاران عالیشاه: پیشنهاد تمدید قرارداد از پرسپولیس ندارم، سپاهان رقیب اصلی ماست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران عالیشاه: پیشنهاد تمدید قرارداد از پرسپولیس ندارم، سپاهان رقیب اصلی ماست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید