خبرنگاران 61 مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی کرج شناسایی شد

به گزارش مجله سلو بلاگ، کرج - خبرنگاران - مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرج گفت:در اجرای طرح پایش نوروزی تا به امروز 61 مورد تغییر غیرمجاز کاربری اراضی کشاورزی این شهرستان شناسایی شده است.

خبرنگاران 61 مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی کرج شناسایی شد

اسماعیل صارمی روز آدینه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران با اشاره به نامگذاری سال جاری به نام جهش فراوری، حفظ اراضی کشاورزی به عنوان زیرساخت های لازم جهت فراوری پایدار در حوزه کشاورزی را از مسایل اولویت دار در برنامه های سال پیش رو دانست.

وی با ابراز خرسندی، از عملکرد گشت اراضی شهرستان در تعطیلات نوروزی در رصد روزانه منطقه و شناسایی ساخت و سازهای غیر مجاز و صدور اخطاریه های لازم، قدردانی کرد.

مدیر جهاد کشاورزی کرج با بیان لزوم حراست از اراضی کشاورزی از همه افرادی که قصد تغییر کاربری بر روی اراضی کشاورزی و باغات را دارند درخواست کرد در ابتدای امر از جهاد کشاورزی استعلام نموده تا در آینده دچار مشکل نشوند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای طرح پایش که از روزهای پایانی سال 98 شروع شد، اضافه نمود: در اجرای این طرح 18 اکیپ به صورت شبانه روزی اقدام به پایش و گشت در اراضی کشاورزی شهرستان می کردند.

صارمی بیان داشت: نیروهای گشت اراضی در این بازدیدها پیروز به شناسایی 61 تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت 15 هکتار شدند که به تمام آن ها اخطاریه صادر شد.

تغییر کاربری های اجرا شده بیشتر شامل دیوارکشی، ساخت بنا ، استخر و ...در مناطق ماهدشت، گرمدره، پورکان، آتشگاه و ... می باشد.

شهرستان کرج دارای پنج هزار و 530 هکتار اراضی باغی و سه هزار و 963 هکتار اراضی زراعی می باشد.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 14605

به "خبرنگاران 61 مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی کرج شناسایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 61 مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی کرج شناسایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید