خرید آنلاین لوله و اتصالات با کیفیت با کمترین قیمت

به گزارش مجله سلو بلاگ، خرید لوله و اتصالات به صورت آنلاین می تواند شما را از دغدغه ها و دردسرهای خرید حضوری رها کند.

خرید آنلاین لوله و اتصالات با کیفیت با کمترین قیمت

به گزارش خبرنگاران به نقل از ابزارینا، تا چند سال قبل از راه اندازی فروشگاه های اینترنتی و میسرشدن امکان خرید آنلاین و کسب اطلاع از قیمت لوله و اتصالات، متقاضیان برای خرید این اقلام و یا آنالیز قیمت لوله و اتصالات، اجباراً به مصالح فروشی های واقع در محله ها مراجعه می کردند و اگر احتیاج به انواع مختلف و متنوع لوله و اتصالات مثل لوله سفید، لوله پوش فیت، لوله پنج لایه و ... داشتند بهترین راه چاره برای آن ها مراجعه به راسته بازارهای فروش لوله و اتصالات در بازارهایی مثل شادآباد بود. در حال حاضر با وجود فروشگاه های معتبر آنلاین لوله و اتصالات همچون ابزارینا بخش قابل توجهی از متقاضیان به خرید اینترنتی این اقلام روی آورده اند و خود را از دردسرها و دغدغه های خرید حضوری رها نموده اند.

در ادامه کارشناسان ابزارینا شما را با برخی از مزیت های خرید آنلاین لوله و اتصالات ساختمانی آشنا می نمایند. برای آشنایی با ابزارینا بد نیست به این نکته اشاره کنیم که این فروشگاه اینترنتی محصولات متنوعی در حوزه ابزارآلات صنعتی و ملزومات ساختمانی باکیفیت و استاندارد را با کمترین قیمت به صورت آنلاین در اسرع وقت به متقاضیان عرضه می نماید.

خرید آنلاین لوله و اتصالات باکیفیت با کمترین قیمت

یکی از مسائلی که هنگام خرید لوله و اتصالات برای متقاضیان ایجاد می گردد این است که معمولاً قیمت لوله و اتصالات در هر فروشگاه - چه مصالح فروشی ها و فروشگاه های محلی و چه فروشگاه های واقع در راسته بازارها - با فروشگاه دیگر متفاوت است و شفافیت قیمت در این بازار همچون بسیاری از بازارهای دیگر کشور ما، وجود ندارد. در واقع چنانچه شما متقاضی خرید انواع لوله و اتصالات خریدار لوله سفید باشید یا لوله پنج لایه و لوله پوش فیت و ... در هر فروشگاه به یک قیمت روبرو می شوید.

نهایتاً نیز اطمینان ندارید قیمتی که در هر فروشگاه باید بابت اقلام مورد احتیاج خود بپردازید، پایین ترین قیمت است یا خیر و اگر پایین ترین قیمت است این ارزانی به دلیل غیراستاندارد بودن یا پایین بودن کیفیت لوله و اتصالات موردنظر است یا فروشنده حاشیه سود کمتری برای خود در نظر گرفته و منافع خریدار را لحاظ نموده است؟ بهترین راه چاره برای حل این معضل خرید آنلاین لوله و اتصالات است. البته این راه چاره یک شرط مهم دارد و آن این است که فروشگاه اینترنتی مورد نظر معتبر بوده و ساز و کاری برای اطمینان بخشی در خصوص قیمت لوله و اتصالات ایجاد نموده باشد. به عنوان مثال ابزارینا سازوکار بسیار کارآمدی برای اطمینان بخشی به خریداران درباره قیمت لوله و اتصالات تدارک دیده است.

در واقع شما با خرید از این فروشگاه اینترنتی با ساز و کاری که توسط ابزارینا اندیشیده شده اطمینان خواهید داشت که خرید خود را با بالاترین کیفیت و ارزان ترین قیمت نسبت به سایر فروشگاه ها انجام داده اید.

طبق این مکانیسم ابزارینا مدعی است که لوله و اتصالات مورد احتیاج شما را با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت به شما عرضه می نماید بنابراین اگر شما لوله و اتصالات مورد احتیاج خود را از ابزارینا خریداری کنید و بعد برای شما تعیین گردد که این اقلام با شرایط یکسان با قیمت پایین تر در فروشگاه دیگری عرضه می گردد ابزارینا تفاوت قیمت بین کالای فروخته شده به شما و قیمت فروشگاه مذکور را به شما می پردازد.

استفاده از این امکان بسیار ساده است و کافی است از فروشگاه رسمی عرضه نماینده لوله و اتصالات مورد نظر پیش فاکتور رسمی تهیه نموده و برای ابزارینا ارسال کنید. درخواست شما حداکثر طی 4 روز کاری آنالیز و در صورت رعایت شرایط ذیل، وجه تفاوت قیمت به شما پرداخت می گردد:

- لوله و اتصالات موردنظر باید با کالای خریداری شده توسط شما کاملاً یکسان باشد.

- عرضه نماینده کالا باید فروشگاه مجاز و دارای پروانه کسب باشد.

- با توجه به نوسان قیمت در بازار حداکثر زمان برای ارائه درخواست این خدمت 48 ساعت بعد از صدور فاکتور توسط ابزارینا است.

ابزارینا این مکانیسم را نه تنها برای لوله و اتصالات بلکه برای تمام کالاهای خود، ایجاد نموده است.

خرید آنلاین لوله و اتصالات؛ رهایی از هزینه ها و مسائل حمل ونقل

یک مشکل شایع در خرید حضوری لوله و اتصالات این است که حمل ونقل این اقلام با هزینه ها و مسائلی همراه است. شاید شما هم مشاهده نموده باشید برخی از خریداران برای کاهش هزینه حمل ونقل اقدام به حمل اقلامی مثل لوله سفید یا لوله پلی اتیلن و ... با خودروهای سواری می نمایند. در حالی که این کار خطرناک و برخلاف مقررات هدایت و رانندگی است. خرید آنلاین لوله و اتصالات این مزیت را دارد که اقلام خریداری شده بدون هزینه در مکان موردنظر شما به شما تحویل داده می گردد. به این ترتیب شما از هزینه ها و دردسرهای حمل ونقل این کالاها که عموماً احتیاجمند خودروهای باری مخصوص است خلاص می شوید.

انتهای رپرتاژ آگهی

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 10734

به "خرید آنلاین لوله و اتصالات با کیفیت با کمترین قیمت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید آنلاین لوله و اتصالات با کیفیت با کمترین قیمت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید