دانش آموزان فیلیپینی اشک معلم خود را درآورند

به گزارش مجله سلو بلاگ، وقتی معلم علوم طبیعی دبیرستانی در فیلیپین از دانش آموزان خود هدیه ای غیرمنتظره دریافت کرد، نتوانست جلوی اشک های خود را بگیرد.

دانش آموزان فیلیپینی اشک معلم خود را درآورند

به گزارش خبرنگار، استاد سزار پونزالان معلم علوم طبیعی که در حال تدریس دبیرستانی در فیلیپین است، هنگام دریافت هدیه غیرمنتظره از شاگردانش نتوانست جلوی اشک شوق خود را بگیرد. یکی از دانش آموزان لحظه اعطا هدیه به معلم محبوب خود را فیلمبرداری کرد. به گفته نویسنده توضیحات این فیلم، سزار به دلیل مسائل خانوادگی مجبور به پس انداز است و توانایی خرید کفش را ندارد. او هر روز برای ارائه دانش خود مجبور است راستا چند کیلومتری را با کفش های سوراخ طی کند.

وی لحظه باز کردن هدیه در حالی که اشک های خود را کنترل می کرد، گفت: این چیست؟ آیا مار است؟ نیازی به این کار نبود. چرا پول خود را خرج کردید؟ حرفه من تدریس است و در عوض آن از شما توقع هدیه ندارم. یکی از دانش آموزان گفت: آقای معلم در کار خود بسیار فوق العاده است. او هر روز 8 کیلومتر پیاده می آید و همان راه را بازمی گردد تا به ما تدریس کند. ما متوجه شدیم که به زودی کفش هایش از هم پاشیده می گردد و دیگر قابل استفاده نیست. ما می دانیم که او حقوقش را برای درمان فرزندش کنار می گذارد؛ بنابراین ما فقط قصد یاری داشتیم.

کد ویدیو

دانلود

فیلم اصلی

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 7103

به "دانش آموزان فیلیپینی اشک معلم خود را درآورند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانش آموزان فیلیپینی اشک معلم خود را درآورند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید