رئیس تعمیرات پالایشگاه گاز ایلام کارمند نمونه شرکت ملی گاز ایران شد

به گزارش مجله سلو بلاگ، مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت: مسعود مرشدی رئیس تعمیرات پالایشگاه گاز ایلام بعنوان کارمند نمونه سال 1398 شرکت ملی گاز ایران انتخاب شد .

رئیس تعمیرات پالایشگاه گاز ایلام کارمند نمونه شرکت ملی گاز ایران شد

به گزارش خبرنگاران ایلام ، روح اله نوریان در مراسم تجلیل از کارمند نمونه این پالایشگاه با اشاره به اینکه همه کارکنان این واحد صنعتی در سال جهش فراوری با فعالیت مستمر و تلاش و تلاش در زمینه های مختلف خوب درخشیدند و در زمینه های مختلف رتبه برتر را در بین پالایشگاه های گاز کشور کسب کردند، گفت: اهدای لوح تقدیر به رئیس تعمیرات با توجه به شایستگی و تلاش خستگی ناپذیر ایشان به معنای تقدیر از همه کارکنان این شرکت است.

وی با بیان اینکه در سال جهش فراوری همه کارکنان در قسمت های مختلف تلاش کردند که فراوریات این واحد صنعتی افزایش یابد ، گفت: افزایش چند برابری محصولات فراوریی این پالایشگاه در سایه تلاش و تلاش همکاران محقق شده است که قابل تقدیر و قدردانی است.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه با همت و تلاش همکاران درقسمت های مختلف می توان به نتایج خوب دست یافت، توضیح داد: در سال 99 همه واحدها اعم از واحدهای پشتیبانی و عملیاتی با تلاش مستمر خود در انجام وظایف محوله توانستند فراوریی پایدار را برای شرکت رقم بزنند.

نوریان با اشاره به فرآیند انتخاب کارمند نمونه دراین شرکت که براساس شاخص های مدون وزارت نفت صورت می پذیرد ،اعلام کرد: همه کارکنان این پالایشگاه نمونه هستند ، در سال جهش فراوری خوب درخشیدند و انتظار می رود در سالهای آینده این رویه ادامه داشته باشد تا شاهد پیشرفت همه جانبه این واحد صنعتی در زمینه های مختلف باشیم.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 30038

به "رئیس تعمیرات پالایشگاه گاز ایلام کارمند نمونه شرکت ملی گاز ایران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس تعمیرات پالایشگاه گاز ایلام کارمند نمونه شرکت ملی گاز ایران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید