روسیه و آمریکا برای دیدار پوتین و ترامپ توافق کردند

به گزارش مجله سلو بلاگ، یوری اوشاکوف امروز (چهارشنبه) درباره دیدار ولادیمیر پوتین و دونالد ترامپ گفت: این مساله بین دو طرف مدت ها پیش مورد بحث قرار گرفته است.

روسیه و آمریکا برای دیدار پوتین و ترامپ توافق کردند

به گزارش ایرنا، دستیار امور بین المللی رئیس جمهوری روسیه که امروز در دیدار جان بولتون مشاور امنیت ملی رئیس جمهوری آمریکا با رئیس جمهوری روسیه در کاخ کرملین حضور داشت، گفت: امروز می توانم بگویم برای برگزاری اجلاس سران روسیه و آمریکا و حتی تاریخ و مکان برگزاری آن بین دو کشور توافق حاصل شده است.

وی افزود: فردا (پنجشنبه) به همراه شرکای آمریکایی اطلاعات درباره دیدار سران دو کشور را اعلام خواهیم کرد.

رسانه های روسی و خارجی در هفته های اخیر از امکان دیدار روسای جمهوری روسیه و آمریکا خبر داده اند.

در بعضی گزارش ها به احتمال دیدار پوتین و ترامپ در وین اشاره شده بود و بعضی رسانه ها نیز اعلام کردند که سران دو کشور در هلسینکی دیدار می نمایند.

روسای جمهوری روسیه و آمریکا در ماه نوامبر سال گذشته در حاشیه اجلاس سران اتحادیه اقتصادی آسیا و اقیانوس آرام در ویتنام دیداری کوتاه داشتند.

روابط روسیه و امریکا تیره است و واشنگتن از سال 2014 و در رابطه با مساله اوکراین چندین بسته تحریم های اقتصادی و اقتصادی در خصوص مسکو وضع نموده است.

رئیس جمهوری روسیه امروز در دیدار با جان بولتون مشاور امنیت ملی آمریکا، با اشاره به روابط پرتنش روسیه و امریکا، عوامل سیاسی داخلی در امریکا را مسئول بروز این وضعیت در روابط دو کشور خواند.

وی افزود: امیدوارم امروز بتوانیم درباره اقداماتی که روابط دو کشور را بر اساس احترام به منافع متقابل و اصل برابری ترمیم کند، گفت وگو کنیم.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: انتخاب
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 10455

به "روسیه و آمریکا برای دیدار پوتین و ترامپ توافق کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه و آمریکا برای دیدار پوتین و ترامپ توافق کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید