رکورد جدید حمایت از تحقیقات شروع استیضاح ترامپ

به گزارش مجله سلو بلاگ، نتایج نظرسنجی جدید حاکی از افزایش حمایت شهروندان آمریکایی از تحقیقات شروع استیضاح رئیس جمهور این کشور خبر می دهد.

رکورد جدید حمایت از تحقیقات شروع استیضاح ترامپ

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، بر اساس نتایح نظرسنجی که دانشگاه کوینیپیاک روز چهارشنبه منتشر نموده حمایت از تحقیقات شروع استیضاح دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به رکورد جدیدی دست یافته است.

به گزارش پایگاه خبری هیل، نتایج این نظرسنجی نشان می دهد که 55 درصد از شرکت نمایندگان از فرآیند تحقیقات شروع استیضاح ترامپ حمایت نموده و 43 درصد با آن مخالف هستند. این نظرسنجی هفته پیش 51 درصد حامی و 45 درصد مخالف داشته است.

در این نظرسنجی 93 درصد از دموکرات ها از تحقیقات شروع استیضاح ترامپ حمایت نموده و 58 درصد از مستقل ها نیز حامی این فرآیند بودند.این در حالی است که 88 درصد جمهوری خواستار مخالف بودند. حمایت از تحقیقات شروع استیضاح ترامپ در میان مستقل ها 8 درصد افزایش نشان می دهد.

این نظرسنجی نشان می دهد که 48 درصد از پرسش شوندگان از استیضاح و برکناری ترامپ حمایت می نمایند که در مقایسه با هفته پیش دو درصد افزایش داشته است. 46 درصد نیز گفته اند که در حال حاضر مخالف استیضاح و برکناری وی هستند.

بحث استیضاح ترامپ پس از آن مطرح شد که رسانه های آمریکایی و نمایندگان دموکرات ترامپ را به سوء استفاده از قدرت برای تضعیف رقیب انتخاباتی خود در انتخابات ریاست جمهوری 2020 کردند.

گزارش ها حاکی است ترامپ در گفت وگوی تلفنی سوم مهرماه خود با ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین او را برای تحقیقات فساد از کسب و کار خانوادگی جو بایدن تحت فشار قرار داده است.

.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 9971

به "رکورد جدید حمایت از تحقیقات شروع استیضاح ترامپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد جدید حمایت از تحقیقات شروع استیضاح ترامپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید