سرمربی نود ارومیه: به دلیل مسائل مالی استعفا دادم، اگر مسئولان حمایت نکنند به خرمشهر نمی رویم

به گزارش مجله سلو بلاگ، سرمربی مستعفی تیم نود ارومیه تأکید کرد به دلیل نبود امکانات و مسائل مالی از سمت خود کناره گیری نموده است.

سرمربی نود ارومیه: به دلیل مسائل مالی استعفا دادم، اگر مسئولان حمایت نکنند به خرمشهر نمی رویم

وحید بیات لو در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره استعفایش از سرمربیگری تیم ملی فوتبال گفت: من به دلیل نبود امکانات و شرایط بد مالی استعفا دادم. مدیران باشگاه هم همراه با من کناره گیری کردند و فعلاً تمرینات تعطیل است.

وی در مورد اینکه در نهایت سرنوشت تیم نود ارومیه برای دیدار با کارون اروند خرمشهر در هفته سیزدهم لیگ دسته اول چه خواهد شد؟ توضیح داد: تیم ما کلاً مشکل اعزام دارد. حتی هنوز بلیت رفتن به خرمشهر هم گرفته نشده است. ما مشکل بی پولی، اسکان، توپ و رختکن داریم و هیچ امکاناتی در اختیار تیم نیست.

سرمربی مستعفی تیم نود ارومیه ادامه داد: مسئولین در ابتدای فصل قول داده بودند از تیم حمایت نمایند، اما این اتفاق نیفتاد، حتی برخی ها به جای حمایت کارشکنی هم کردند. ما نتایج خوبی در هفته های گذشته کسب کردیم و در هفت هفته اخیر فقط یک شکست داشته ایم، ولی بازهم هیچکس به داد تیم ما نرسید. الان هم همه چیز دست مسئولان است، اگر از تیم حمایت نمایند به خرمشهر خواهیم رفت، در غیر این صورت این بازی برگزار نمی گردد.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 1805

به "سرمربی نود ارومیه: به دلیل مسائل مالی استعفا دادم، اگر مسئولان حمایت نکنند به خرمشهر نمی رویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی نود ارومیه: به دلیل مسائل مالی استعفا دادم، اگر مسئولان حمایت نکنند به خرمشهر نمی رویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید