سلطانی فر: مردم ایران از حضور مربیان کروات خاطرات خوبی دارند، ماتیستا: برانکو یکی از چهره های درخشان است

به گزارش مجله سلو بلاگ، مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در دیدار با رئیس کمیته ملی المپیک کرواسی مطرح کرد که مردم ایران از حضور مربیان کروات خاطرات خوبی دارند.

سلطانی فر: مردم ایران از حضور مربیان کروات خاطرات خوبی دارند، ماتیستا: برانکو یکی از چهره های درخشان است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، ماتیسا رئیس کمیته ملی المپیک کرواسی به دیدار مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان رفت. سلطانی فر در این دیدار گفت: روابط ایران و کرواسی در همه عرصه ها رو به گسترش است و تصور می کنم باید از همه ظرفیت ها برای گسترش همکاری استفاده کرد. اراده روسای جمهور دو کشور بر این است که روابط دو کشور بیش از پیش ادامه پیدا کند و حضور دکتر صادق در کشور کرواسی مبین ارتباط خوب دو دولت است و مایلیم ارتباط ما با کرواسی بیشتر باشد.

وزیر ورزش و جوانان توضیح داد: زمینه های همکاری و ارتباط ایران و کرواسی در زمینه ورزش زیاد است، دیدارهای دو جانبه تیم های ورزشی و برگزاری اردوهای تداکارتی و تبادل امکانات فنی و علمی از جمله ارتباطات موثر ورزشی کشور خواهد بود. امیدوارم کشور کرواسی زمینه حضور مربیان توانمند ایران در رشته های وزنه برداری، تکواندو، کشتی، کاراته و ووشو که ایران در آن سرآمد است، در آنجا فراهم کند.

وی ادامه داد: مردم ایران از حضور مربیان کروات خاطرات خوبی دارند و همواره در بعضی موفقیت های ورزش ایران نام مربیان بزرگ کروات وجود داشته است. کرواسی در رشته های پایه مانند دو و میدانی، ژیمناستیک و شنا و واترپلو بسیار مطرح است و امیدوارم ورزش ایران بتواند از توان علمی و فنی مربیان کروات استفاده کند.

سلطانی فر اظهار داشت: وزارت ورزش و کمیته المپیک در کنار هم هستند و تمایل داریم به سرعت در بخش تفاهم نامه های امضا شده همکاری دو کشور شروع گردد. کوشش می کنیم با مدیریت محمدرضا داورزنی، دیدارهای مدیران ورزشی و رؤسای فدراسیون های ورزشی دو کشور برای بالاتر رفتن سطح همکاری دو کشور هر چه سریع تر فراهم گردد.

ماتیسا نیز در این دیدار مطرح نمود: اینجا هستیم برای گسترش روابط و همکاری های بین المللی با ورزش ایران در جهت تبادل مربی و ورزشکار و امکانات فنی و همکاری با فدراسیون های ورزشی ایران، همینطور برگزاری دوره های آموزشی علمی با مجموعه های دانشگاهی ایران و زاگرب تبادلات علمی داشته باشیم.

وی اضافه نمود: برانکو ایوانکوویچ یکی از چهره های درخشان و محبوب کشور کرواسی در ایران هستند و خوشحالم از جهت فوتبال ارتباط خوبی بین مردم ایران و کرواسی ایجاد شده است. من از مجموعه ایران و مردم آن خاطره خوبی دارم و از میهمان نوازی شما تشکر می کنم.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 4386

به "سلطانی فر: مردم ایران از حضور مربیان کروات خاطرات خوبی دارند، ماتیستا: برانکو یکی از چهره های درخشان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سلطانی فر: مردم ایران از حضور مربیان کروات خاطرات خوبی دارند، ماتیستا: برانکو یکی از چهره های درخشان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید