شرط خاص امباپه برای تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن

به گزارش مجله سلو بلاگ، کیلیان امباپه آماده است قراردادش با پاری سن ژرمن را تمدید کند به شرط اینکه باشگاه به او اجازه دهد در صورت دریافت پیشنهاد از رئال مادرید یا یک تیم مطرح اروپایی دیگر پارک دو پرنس را ترک کند.

شرط خاص امباپه برای تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن

با شرایط مالی به وجود آمده به خاطر تعلیق مسابقات و از دست رفتن منابع درآمد باشگاه ها، انتظار می رود که پنجره بعدی جابجایی متفاوت از تمام پنجره های سال های اخیر باشد و دیگر باشگاه ها ارقامی نجومی را صرف خرید بازیکنان جدید نکنند.

رئال مادرید هم متأثر از این شرایط، برنامه های جدیدی برای فصل جابجایی دارد اما خرید امباپه همچنان جزو مهمترین اهداف فلورنتینو پرس، رئیس کهکشانی ها است. به نظر می رسد که خود امپابه نیز تمایل دارد که به هموطنش زین الدین زیدان در سانتیاگو برنابئو ملحق شود چرا که از باشگاه پاری سن ژرمن درخواست کرده در قرارداد جدید او بندی درج شود که به این بازیکن 21 ساله اجازه می دهد در صورت دریافت پیشنهاد از رئال، پاریس را به مقصد مادرید ترک کند.

پاری سن ژرمن تا کنون نتوانسته نظر بازیکنانش را برای کاهش حقوق آنها و جبران بخشی از ضررهای مالی وارد آمده به خاطر شیوع کرونا جلب کند اما این احتمال وجود دارد که امباپه، نیمار و هم تیمی های آنها با کاهش 50 درصدی حقوق شان موافقت کنند. لئوناردو، مدیر ورزشی برزیل PSG مأمور شده تا رضایت بازیکنان را جلب کند و گویا شیوه مذاکره او با بازیکنان خوشایند امباپه نبوده است. با این حال او برای اینکه شانس خود برای پیوستن به رئال مادرید را افزایش دهد حاضر است به صورت مشروط پیشنهاد PSG برای تمدید قرارداد را بپذیرد. ظاهراً به جز رئال مادرید یکی دیگر از تیم های مطرح اروپایی هم مورد توجه او قرار گرفته است اما نام آن فاش نشده است.

در هر صورت خرید امباپه برای مشتریان او کار آسانی نخواهد بود و کارفرمایان او قصد دارند بابت فروشش رقمی به مراتب بالاتر از 180 میلیون پوندی که بابت خریدش از موناکو پرداخت کردند، به جیب بزنند.

امباپه تا سال 2020 با پاری سن ژرمن قرارداد دارد و طبق ادعای نشریه آ اس فلورنتینو پرس در نظر دارد در سناریویی مشابه به خرید ادن ازار از چلسی، او را هم در فاصله یک سال به پایان قراردادش بخرد تا هزینه کمتری به باشگاه تحمیل شود، هرچند اگر امباپه قراردادش را تمدید کند، چنین هدفی محقق نخواهد شد.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: فرارو
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 16790

به "شرط خاص امباپه برای تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرط خاص امباپه برای تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید