شرکت های دانش بنیان با ریشه های دانشجویی حمایت ویژه می شوند

به گزارش مجله سلو بلاگ، سرپرست اداره کل توسعه سرمایه گذاری دانش بنیان دانشگاه آزاد گفت: برنامه اصلی ما حمایت ویژه از شرکت های دانش بنیانی است که ریشه دانشجویی دارند و برای فراوری محصول ارزشمند کوشش می نمایند.

شرکت های دانش بنیان با ریشه های دانشجویی حمایت ویژه می شوند

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، سید احسان شیرنگی سرپرست اداره کل اقتصاد دانش بنیان و توسعه سرمایه گذاری دانش بنیان دانشگاه آزاد، گفت: برنامه اصلی این اداره کل، حمایت ویژه از شرکت های دانش بنیانی است که ریشه دانشجویی دارند و کوشش می نمایند محصول ارزشمندی فراوری نمایند تا در حد امکان احتیاج کشور به واردات در بخش های مختلف رفع گردد.

شیرنگی، با بیان اینکه نوآورانه بودن شرکت های دانش بنیان حائز اهمیت است، گفت: این مسئله که محصول شرکت های دانش بنیان از اولویت های کشور باشد از اهمیت زیادی برخوردار است و باید مورد توجه ویژه باشد.

وی بیان نمود: نگاه ویژه در اداره کل اقتصاد دانش بنیان و توسعه سرمایه گذاری دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی این است که ما در شرکت های دانش بنیان به سمتی حرکت کنیم که با دانش اعضای هیئت علمی، کارمندان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بتوانیم به مردم کشور یاری کنیم.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 8924

به "شرکت های دانش بنیان با ریشه های دانشجویی حمایت ویژه می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت های دانش بنیان با ریشه های دانشجویی حمایت ویژه می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید