شیخ ویسی: خوشحالم 5 کلین شیت داشته ام اما کار دروازه بان گل نخوردن است، بهتر و حرفه ای تر از سپیدرود بازی کردیم

به گزارش مجله سلو بلاگ، دروازه بان تیم فوتبال پیکان از اینکه دروازه تیمش را در پنج بازی از هشت دیدار اخیر پیکانی ها بسته نگه داشته است، ابراز خرسندی کرد.

شیخ ویسی: خوشحالم 5 کلین شیت داشته ام اما کار دروازه بان گل نخوردن است، بهتر و حرفه ای تر از سپیدرود بازی کردیم

وحید شیخ ویسی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد پیروزی تیمش برابر سپیدرود در هفته هشتم لیگ برتر گفت: ما بازی سختی در پیش داشتیم و سپیدرود انصافاً نمایش خوبی داشت. آنها چند فرصت مناسب برای گل زدن داشتند که ما خیلی خوب دروازه مان را بسته نگه داشتیم. فکر می کنم ما در این بازی بهتر و حرفه ای تر از حریف بازی کردیم و در نهایت بهتر توانستیم از موقعیت ها استفاده کنیم. با اینکه سپیدرود هم نمایش خوبی داشت، اما تیم ما این شایستگی را داشت که سه امتیاز را بگیرد.

دروازه بان تیم فوتبال پیکان با اشاره به قرار دریافت این تیم در رده چهارم جدول و اینکه آنها می توانند سال جاری مدعی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا باشند یا خیر، توضیح داد: پیکان پارسال هم می توانست سهمیه بگیرد. ما سال جاری نیز تیم خوبی داریم و می توانیم در بین مدعیان کسب سهمیه باشیم. البته تیم های دیگر هم دنبال کسب سهمیه هستند و کار ما آسان نیست. مهم این است که بتوانیم تا خاتمه لیگ یک روند خوب را طی کنیم.

وی که در لیگ سال جاری پنج کلین شیت داشته است در مورد عملکرد خوبش در خط دروازه پیکان گفت: خوشحالم که پنج کلین شیت داشته ام و کار دروازه بان هم این است که گل نخورد. البته نباید نقش بازیکنان دیگر را هم نادیده گرفت. به هرحال وقتی موفقیتی ایجاد می گردد تمام تیم نقش دارند و امیدوارم که این روند خوب را در بازی های بعدی هم ادامه دهیم. ما نشان دادیم که به سختی گل می خوریم و امیدوارم این آمار در آینده هم بهتر گردد.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 1147

به "شیخ ویسی: خوشحالم 5 کلین شیت داشته ام اما کار دروازه بان گل نخوردن است، بهتر و حرفه ای تر از سپیدرود بازی کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیخ ویسی: خوشحالم 5 کلین شیت داشته ام اما کار دروازه بان گل نخوردن است، بهتر و حرفه ای تر از سپیدرود بازی کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید