صادقیان: دژاگه به اردوی تراکتورسازی در ترکیه اضافه می گردد، کارنامه بیش از 100 بازیکن خارجی را آنالیز کردیم!

به گزارش مجله سلو بلاگ، غلامرضا صادقیان، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز تأکید کرد اشکان دژاگه در هفته دوم اردوی این تیم در ترکیه به جمع شاگردان دنیزلی اضافه خواهد شد.

صادقیان: دژاگه به اردوی تراکتورسازی در ترکیه اضافه می گردد، کارنامه بیش از 100 بازیکن خارجی را آنالیز کردیم!

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت باشگاه تراکتورسازی، غلامرضا صادقیان ضمن بیان این مطلب گفت: ما تراکتورسازی را به جایگاه واقعی و مورد انتظار طرفداران می رسانیم و در کنار کادرفنی و بازیکنان، تیم خبری و ستادی باشگاه هم زحمت می کشد تا طرفداران به عنوان مهمترین رکن باشگاه راضی باشند.

وی درباره آخرین وضعیت اشکان دژاگه بیان نمود: مسئله ای بابت بازگشت دژاگه نداریم و این بازیکن از هفته دوم تمرینات تیم در ترکیه، به اردوی مان اضافه می گردد.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی درباره شرایط لی هری اروین و آنتونی استوکس، گفت: این دو بازیکن با تراکتورسازی قرارداد دارند، باشگاه در قبال این بازیکنان به تعهداتش عمل نموده است و مکاتبات لازم با فیفا انجام می گردد.

صادقیان درباره برنامه ریزی برای تسهیل ورود و خروج طرفداران به استادیوم، اظهار کرد: به دنبال جلب رضایت طرفداران هستیم و کارت هواداری الکترونیکی صادر خواهد شد، ضمن اینکه امروز از راستا ورود طرفداران به استادیوم بازدید نموده و پیشنهاداتی برای مسئولان امر در زمینه تسهیل در ورود به استادیوم یادگار امام (ره) داریم تا طرفداران در کمترین زمان ممکن وارد استادیوم شده و روی جایگاه مورد علاقه شان بنشینند.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در مورد جذب رضا شکاری، گفت: مشاوران فنی و حقوقی باشگاه در انتخاب بازیکن و همچنین مسائل مختلف پیرامون انعقاد قرارداد نظر می دهند و بدون آنالیز های لازم نسبت به انعقاد قرارداد اقدام نمی کنیم.

وی ادامه داد: ما در کنار حفظ بازیکنان بزرگ و باتجربه همچون مسعود شجاعی، احسان حاج صفی و اشکان دژاگه به دنبال جوان گرایی در تیم هستیم، چرا که تفکرات آقای دنیزلی هجومی بوده و بازیکنان جوان و باکیفیت بالا می توانند 90 دقیقه در اختیار تیم باشند و برنامه های تاکتیکی سرمربی را در زمین اجرا نمایند.

صادقیان در مورد جذب بازیکنان خارجی، بیان کرد: کمیته فنی باشگاه برای پست های مختلف، کارنامه بیش از 100 بازیکن خارجی بدون سابقه بازی در ایران را آنالیز نموده است. حتی مسائل اقلیمی را نیز در انتخاب آنها آنالیز می کنیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در رابطه با پرونده محسن فروزان توضیح داد: باشگاه تراکتورسازی اخبار قطعی را اطلاع رسانی می نماید و ما به عنوان مسئول حقوقی باشگاه تراکتورسازی تا جایی که از دست مان بر می آید موضوعات را پیگیری می کنیم تا حقوق باشگاه پایمال نگردد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا نفر جدیدی به کادرفنی تراکتورسازی اضافه می گردد؟، گفت: دنیزلی به ما اطلاع داده که فعلاً با همین نفرات ادامه می دهد. تمامی بازیکنان و اعضای کادرفنی با نظر مستقیم دنیزلی جذب شده اند و ایشان تصمیم گیرنده نهایی در مورد مسائل فنی تیم است.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 6258

به "صادقیان: دژاگه به اردوی تراکتورسازی در ترکیه اضافه می گردد، کارنامه بیش از 100 بازیکن خارجی را آنالیز کردیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صادقیان: دژاگه به اردوی تراکتورسازی در ترکیه اضافه می گردد، کارنامه بیش از 100 بازیکن خارجی را آنالیز کردیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید