طوفان سروش علیه مدیریت پرسپولیس: نمی دانستند لیست 18 نفره است

به گزارش مجله سلو بلاگ، سروش رفیعی بعد از اینکه از فهرست پرسپولیس کنار گذاشته شد بلافاصله اردوی تیمش را ترک کرد تا راهی تهران گردد.او در جهت رسیدن به فرودگاه استانبول در حالی که لباس هتلی پرسپولیس را هنوز به تن داشت و سعی می کرد خودش را خونسرد نشان دهد،ویدئویی در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و علیه مدیریت پرسپولیس حرف زد.

طوفان سروش علیه مدیریت پرسپولیس: نمی دانستند لیست 18 نفره است

رفیعی در این ویدئو گفت:

سلام. امیدوارم حالتان خوب باشد. هوا خوب است ولی من در جاده ام و در حال بازگشت به تهران. یک روزی، دو سال پیش، پستی گذاشتم و به طرفداران شرح دادم به چه دلیلی مجبورم پرسپولیس را علیرغم عشق و علاقه ای که به آن دارم، ترک کنم و قول دادم زود برگردم. برگشتم و دلم می خواست همه چیز طوری رقم بخورد که فوتبالم را در پرسپولیس تمام کنم؛ کنارتان باشم و لذت ببرم از با شما بودن و در کنار تیم بودن.

اینها نمی دانند پرسپولیس چه چیزی هست

متاسفانه اما امروز این اتفاق نیفتاد و مجبور هستم پرسپولیس را ترک کنم. به این دلیل که متاسفانه مسوولان ما درک نمی نمایند که پرسپولیس چه تیمی است. اصلا پرسپولیس چه چیزی هست! در واقع مدیران باشگاه، بزرگی و موقعیت پرسپولیس را درک نکرده اند. مردمی که پشت این تیم هستند و طرفدارانی که این تیم دارد را واقعا درک نکرده اند. چون اگر درک می کردند، آدم هایی را بالای سر این تیم می گذاشتند که حداقل اصول اولیه فوتبال را بدانند. متاسفانه مسوولان باشگاه ما هنوز نمی دانند در یک تیم حرفه ای شما می توانید 18 بازیکن بزرگسال داشته باشید و امروز من و شایان عزیز از تیم جدا شدیم.

به شایان 10 روز مانده به لیگ گفتند خداحافظ

حالا من که شش ماه دومم بود که آمده بودم. من که نیم فصل پارسال آمدم و الان هم می روم و خیلی با امید زندگی ام را ادامه می دهم و کارم را انجام می دهم ولی ای کاش اینطوری نبود که یک بازیکن مثل شایان مصلح با مصدومیت و با هزار درد بیاید به تیم و در پنجره بسته به تیم یاری کند. در فینال آسیا بازی کند و حالا 10 روز مانده به آغاز لیگ به او بگویند، خداحافظ.

نمی توانیم کار کنیم، زودتر برویم تا خیانت نکنیم

ای کاش درک کنیم که پرسپولیس کجاست. ای کاش اگر نمی توانیم خدمتی کنیم، زودتر برویم که خیانت نکنیم به تیم و بفهمیم که چه آدم هایی برای این تیم اشک می ریزند؛ چه آدم هایی برای این تیم حرص می خورند تا تیم را همین طوری بازیچه دست خودمان نکنیم.ارزش این آرم (با شااره به لوگوی پرسپولیس روی سینه اش)، ارزش این تیم و اسم پرسپولیس را همواره در قلبم و وجودم دارم و همواره متشکرم از همه حمایت هایتان. دوستتان دارم؛ به امید آن روزی که پرسپولیس را با حضور آدم هایی که لیاقت مدیریت دارند، ببینیم.

3

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 6344

به "طوفان سروش علیه مدیریت پرسپولیس: نمی دانستند لیست 18 نفره است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طوفان سروش علیه مدیریت پرسپولیس: نمی دانستند لیست 18 نفره است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید