عضویت استاد دانشگاه شریف در گروه هوش مصنوعی سازمان بهداشت جهانی

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از دانشگاه شریف، دکتر حمیدرضا ربیعی، استاد تمام گروه هوش مصنوعی دانشکده مهندسی کامپیوتر و رئیس پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات پیشرفته دانشگاه، توسط Chief Scientist سازمان بهداشت جهانی (WHO) به عنوان عضو متخصص در کاربردهای هوش مصنوعی در حوزه سلامت الکترونیک انتخاب شد.

عضویت استاد دانشگاه شریف در گروه هوش مصنوعی سازمان بهداشت جهانی

سازمان بهداشت دنیای (WHO)، یک سازمان تخصصی سازمان ملل است که به سلامت و بهداشت عمومی بین المللی توجه دارد. این سازمان در 7 آوریل 1948 تأسیس شده و مقر آن در ژنو، سوئیس است.

سازمان بهداشت دنیای به عنوان مرجع هماهنگ کننده بهداشت عمومی در دنیا، فرصتی برای ارائه هدایت، ایجاد ظرفیت علمی، شکل دادن برنامه های تحقیقاتی و مشارکت ذینفعان در بهبود پایه اخلاقی برای استفاده از داده های بزرگ و هوش مصنوعی در بهداشت عمومی دارد.

تدوین رهنمودهای دنیای برای کشورهای عضو نیز به تجزیه و تحلیل شکاف دانش و معین اولویت های تحقیق برای برطرف این شکاف ها احتیاج دارد. لذا این سازمان دنیای باید در صدر زمینه های علمی جدید در سلامت مانند داده های بزرگ و هوش مصنوعی باشد تا اطمینان حاصل کند که سلامت دنیای توسط مرزهای جدید علمی تقویت می گردد؛ بدین منظور سازمان مذکور از همکاری متخصصین برجسته بین المللی استفاده می نماید.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 8049

به "عضویت استاد دانشگاه شریف در گروه هوش مصنوعی سازمان بهداشت جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضویت استاد دانشگاه شریف در گروه هوش مصنوعی سازمان بهداشت جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید