فتح الله زاده: سلطانی فر دفعه اول رای می آورد الان جلوتر بودیم، استقلال راه می افتد

به گزارش مجله سلو بلاگ، مدیرعامل پیشین استقلال با تمجید از مرحوم پورحیدری گفت که او یک نجیب زاده به معنای واقعی بود.

فتح الله زاده: سلطانی فر دفعه اول رای می آورد الان جلوتر بودیم، استقلال راه می افتد

علی فتح الله زاده در گفت وگو با خبرنگاران، درباره درگذشت منصور پورحیدری پیشکسوت فوتبال ایران گفت: درباره مرحوم پورحیدری صحبت کردن خیلی سخت است. اسم ایشان که می آید، آدم ناخود مطلع یاد نجابت، مظلومیت و انسانیت او می افتد. او در عین کار راه انداز بودنش، بسیار مظلوم بود و یک نجیب زاده به معنای واقعی بود. تا زمانی که او در کنار ما بود، احساس آرامش عجیبی داشتیم. پورحیدری یک تکیه گاه برای ما محسوب می شد و جایش به این زودی ها پر نمی گردد. ایشان در کسب دو ستاره آسیایی برای استقلال نقش داشت و یک قهرمان ملی بود. الان هم می بینیم همه چه قرمز چه آبی از ایشان با احترام یاد می نمایند. من به شخصه 15 سال با او کار کردم ولی یکبار ندیدم که عصبی گردد. همواره آرامش داشت و این آرامش را به دیگران هم منتقل می کرد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا خاطره خاصی از مرحوم پورحیدری در ذهن دارد، گفت: خاطره که خیلی زیاد است ولی یکی از این خاطرات درباره مهدی هاشمی نسب بود. یک بار به ایشان زنگ زدم و گفتم منصورخان! یک فکری برای هاشمی نسب بکن. اگر یادتان باشد آن دوره هاشمی نسب چندبار گل به ما زده بود. منصور پورحیدری هم به من گفت خیالت راحت نمی گذارم از جایش تکان بخورد. این حرف را که زد به او خندیدم و گفتم نه منصورخان، منظورم چیز دیگری است. من هاشمی نسب را خریده ام و از شما می خواهم فکری برای بازی کردن او بکنید. او قرار است امروز به تمرین بیاید. منصورخان بعد از این حرفم تعجب نموده بود و گفت واقعا هاشمی نسب را خریدیم؟ البته آقای پورحیدری در جریان جذب هاشمی نسب بود ولی فکرش را نمی کرد بتوانیم به این زودی او را جذب کنیم. یادش بخیر، با پورحیدری یک بار در آسیا سوم شدیم و اگر خوش شانس بودیم قهرمانی را به دست می آوردیم. ایشان خیلی با دیگران مشورت می کرد و این یکی از خصایص او بود.

مدیرعامل سابق استقلال در ادامه درباره انتخاب سلطانی فر به عنوان وزیر ورزش اظهار کرد: قبل از اینکه ایشان بیاید هم گفته بودم که او کاربلد است. سلطانی فر، فردی با تجربه است و اگر مجلس قبلی به ایشان رای اعتماد داده بود، امروز جلوتر بودیم. الان آقای سلطانی فر باید وقت بگذارد تا پراکندگی ها را نظم دهد و در این 5-6 ماه نمی توان انتظار داشت که کار خاصی بکند و ان شاءالله در دولت بعدی بتواند با برنامه ریزی بلند مدت اهدافش را پیش ببرد. او قائل به کار تشکیلاتی است و دیدیم که با حضورش در گردشگری، چرخ این سازمان را چرخاند و کار را راه انداخت.

او در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به استقلال در فصل جاری چیست، اعلام کرد: با توجه به تعطیلی لیگ، منصوریان این فرصت را داشت که خواسته هایش را به تیم القا کند. الان استقلال در نتیجه گیری خوب کار می نماید ولی خوب بازی نمی نماید. با این حال فکر می کنم این تیم به زودی راه بیفتد چون از بازیکنان خوبی برخوردار است.

فتح الله زاده در انتها و در پاسخ به این سوال که آیا فاصله میان استقلال پرسپولیس و تراکتورسازی قابل جبران است، عنوان نمود: من با این حرف موافق نیستم که فاصله زیاد است و استقلال نمی تواند به آنها برسد. 20 بازی مانده 60 امتیاز وجود دارد. مطمئنا می توان این فاصله را جبران کرد.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 12987

به "فتح الله زاده: سلطانی فر دفعه اول رای می آورد الان جلوتر بودیم، استقلال راه می افتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتح الله زاده: سلطانی فر دفعه اول رای می آورد الان جلوتر بودیم، استقلال راه می افتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید