قوچان نژاد:مدیرعامل باشگاه پیام مشهد در انحلال تیم ها باسابقه است

به گزارش مجله سلو بلاگ، جبار قوچان نژاد در گفتگو با خبرنگاران درباره خبر اعلام شده از سوی استاندار خراسان رضوی درباره حل مسائل مالی تیم پیام مشهد گفت: از این موضوع خبر ندارم. به شخصه خودم با چند کننده مجلس صحبت کرده ام و پیگیر این موضوع هستم تا مشکل حل شود. خراسان نباید سهمیه خود را در لیگ برتر والیبال از دست بدهد. هنوز اطلاع خاصی از حل مشکل پیام ندارم چرا که آنها به طور مستقل این موضوع را پیگیری می کنند و ما نیز از طریق کنندگان مجلس پیگیر داستان می باشیم.

قوچان نژاد:مدیرعامل باشگاه پیام مشهد در انحلال تیم ها باسابقه است

رئیس هیات والیبال خراسان در پاسخ به این سوال که آیا با این شرایط ادامه (عدم پرداخت بدهی و هزینه اسکان و غذای بازیکنان) فعالیت تیم پیام در لیگ برتر والیبال درست است یا خیر؟ گفت: از ابتدای فصل حدود 13 بازیکن غیر بومی به تیم پیام اضافه شدند اما در ادامه نتوانستند شرایط را تحمل کنند و در نهایت تیم را ترک کردند، این اتفاقات شکل خوبی برای تیم و شهر مشهد ندارد. تیم نتوانسته به تعهداتش عمل کند.

وی در ادامه تاکید کرد: بدهی های پارسال نیز هنوز پرداخت نشده است هر چند که دوستان در مسابقه خود اعلام می کنند که به دلیل پرداخت بدهی سال گذشته بسیار اذیت شده اند اما این زمانی صحیح می باشد که آنها پیروز شده باشند بدهی بازیکنان را پرداخت کنند. چطور می گویند که بابت پرداخت بدهی اذیت شده اند در حالیکه همچنان بازیکنان طلب دارند.

قوچان نژاد ادامه داد: بازیکنان بومی و جوان به دلیل این که جویای نام هستند و می خواهند در لیگ برتر بازی کنند شرایط را تحمل می کنند اما بازیکنان غیربومی نمی توانند و تیم را رها می کند. در واقع خداوردی و سایر بازیکنان غیربومی به دلیل عدم صداقت از این شرایط ناراضی هستند. ما نیز به همین دلیل ناراحت هستیم و پیگیر حل مسائل تیم خواهیم بود.

قوچان نژاد همچنین به شیخ الاسلامی مدیرعامل باشگاه اشاره کرد و گفت: این اتفاقات قبلا نیز در مشهد اتفاق افتاده است، شیخ الاسلامی دست به انحلال خوبی دارد، قبلا نیز یک تیم فوتبال شهر را نابود کرد. تیم پیام پارسال جزو تیم های بالای جدول بود اما در حال حاضر در انتهای جدول دست و پا می زند.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 12885

به "قوچان نژاد:مدیرعامل باشگاه پیام مشهد در انحلال تیم ها باسابقه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوچان نژاد:مدیرعامل باشگاه پیام مشهد در انحلال تیم ها باسابقه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید