قیمت اشتراک پلی استیشن پلاس باز هم بالا می رود

به گزارش مجله سلو بلاگ، با توجه به اطلاعیه هایی که سونی به تعدادی از مشترکین خود ارسال نموده است، به نظر می رسد که از اول ماه آگوست هزینه اشتراک پلی استیشن پلاس در مناطق آسیا و اروپا افزایش خواهد یافت. این افزایش قیمت بسته به نوع و محل اشتراک متفاوت خواهد بود.

قیمت اشتراک پلی استیشن پلاس باز هم بالا می رود

در فرانسه، آلمان و نروژ تنها هزینه اشتراک ماهانه افزوده خواهد شد. در سوئد و سوئیس همه انواع اشتراک ها (ماهانه، سه ماهه و سالانه) افزایش قیمت پیدا خواهند کرد. قیمت ها در چین، ژاپن، کره، مالزی، تایوان، سنگاپور، اندونزی، هنگ کنگ و تایلند هم افزایش خواهد یافت. هنوز معین نیست که در ادامه دیگر مناطق و کشورها هم مشمول این افزایش قیمت خواهند شد یا نه.

آخرین بار دو سال پیش بود که هزینه اشتراک در سراسر اروپا و انگلستان افزایش یافت. این افزایش برابر با 10 دلار (یا معادل آن) برای هزینه اشتراک سالانه، 5 دلار برای سه ماهه و 1 دلار برای اشتراک ماهانه بود.

در حال حاضر و با توجه به عدم ارائه بازی های پلی استیشن ویتا و پلی استیشن 3، ماهانه تنها دو بازی رایگان در اختیار مشترکین پلی استیشن پلاس قرار می گیرد. در این شرایط گران کردن هزینه اشتراک می تواند نقدها زیادی را به همراه داشته باشد.

فراموش نکنیم مخالفت با صرف وجود هزینه اشتراک برای دسترسی به خدمات آنلاین در کنسول ها - خدماتی که برای دارندگان کامپیوترهای شخصی رایگان است - بطور اعم، و انتقاد از کیفیت خدمات آنلاین سونی در قیاس با سایر رقبا - معینا مایکروسافت و سرویس ایکس باکس لایو گلد - بطور اخص، همیشه یکی از بحث های داغ دارندگان کنسول پلی استیشن بوده است.

با این حساب و با توجه به اینکه مدت زمان زیادی از افزایش قابل توجه قیمت ها توسط سونی نمی گذرد، این بالا بردن هزینه می تواند به موجی از مخالفت ها با سیاست های سونی و زیرمجموعه پلی استیشن منجر گردد. با توجه به نزدیکی نسل آینده، جو تبلیغاتیِ منفی آخرین چیزی است که سونی بدان احتیاج دارد.

منبع: VG247

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 5320

به "قیمت اشتراک پلی استیشن پلاس باز هم بالا می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت اشتراک پلی استیشن پلاس باز هم بالا می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید