مایکروسافت یک اپلیکیشن اندرویدی برای حل معادلات ریاضی ساده و پیچیده عرضه کرد (لینک دانلود فایل APK)

به گزارش مجله سلو بلاگ، بعضی افراد عاشق حل معادلات ریاضی و به دست آوردن عدد X هستند. ریاضیات برای آن ها تمرین، تفریح و سرگرمی است. بعضی افراد هم به واسطه شغل شان دایما باید معادلات ریاضی را حل نموده و احتیاج به جواب هایی دقیق و درست دارند.

مایکروسافت یک اپلیکیشن اندرویدی برای حل معادلات ریاضی ساده و پیچیده عرضه کرد (لینک دانلود فایل APK)

مایکروسافت با توسعه نرم افزار موبایل Math Solver به احتیاج هر دو گروه از کاربران بالا پاسخ داده است. البته، این اپلیکیشن هنوز در نسخه بتا قرار گرفته است ولی به گفته این شرکت می تواند از ساده ترین معادلات و مسایل ریاضی تا پیچیده ترین انتگرال ها و لیمیت ها را حل نماید و راه کار برای حل آن ها نشان دهد.

حتی اگر خود برنامه نتواند معادله ای را حل نماید یا روش حل آن را نشان دهد؛ به جست وجوهای بینگ مراجعه نموده و نتایج را به طور بلقوه به شما نشان می دهد تا خودتان بتوانید راهکار درست را پیدا کنید.

در واقع، استفاده از موتور جست وجوی بینگ برای یافتن ویدیوها، مقالات آموزشی و روش های حل معادلات ریاضی، مزیت و رجحان این اپلیکیشن نسبت به نمونه های مشابه دیگر مانند Photomath است.

شما به روش های مختلفی می توانید یک معادله ریاضی به نرم افزار Math Solver بدهید. اسکن دست نوشته مسئله، استفاده از ماشین حساب برای وارد کردن معادله یا ترسیم آن روی صفحه نمایش به صورت نقاشی روش های وارد کردن یک معادله درون این نرم افزار هستند.

تفسیر دقیق معادله ریاضی

اپلیکیشن های دیگری مانند Photomath نیز از روش ترسیم معادله پشتیبانی می نمایند ولی Math Solver آزادی عمل بیشتری به کاربر می دهد. در عوض، قدرت حل مسئله نرم افزار Photomath بیشتر است و بهتر می تواند به صورت گام به گام شما را در حل یک معادله هدایت کند.

مایکروسافت در Math Solver نوعی هوش مصنوعی استفاده نموده است که می تواند به خوبی یک معادله وارد شده را تفسیر و تحلیل کند و براساس آن روش های حل را نشان دهد یا به اینترنت برای یافتن آموزش ها و نکات ضروری مرتبط با آن مراجعه کند. این برنامه به شما نتیجه های بی ربط و گمراه نماینده نشان نمی دهد.

یکی دیگر از ویژگی های اپلیکیشن اندرویدی Math Solver مایکروسافت، پشتیبانی از حالت تاریک (dark mode) به شیوه ای مشابه نرم افزار آفیس این شرکت است. افزون بر این، از 10 زبان مختلف پشتیبانی می نماید.

قطعا هنوز اپ Math Solver کاستی های زیادی دارد و مایکروسافت راه درازی در پیش دارد تا آن را به یک نرم افزار جامعه معادلات ریاضی تبدیل کند. مایکروسافت نسخه بتای این اپ را در اختیار گروه محدودی از کاربران برای تست و ارزیابی قرار داده است.

شما می توانید فایل APK این اپلیکیشن را دانلود و نصب کنید.

منبع

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: یک پزشک
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 11142

به "مایکروسافت یک اپلیکیشن اندرویدی برای حل معادلات ریاضی ساده و پیچیده عرضه کرد (لینک دانلود فایل APK)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مایکروسافت یک اپلیکیشن اندرویدی برای حل معادلات ریاضی ساده و پیچیده عرضه کرد (لینک دانلود فایل APK)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید