مدیرعامل هواوی به فروش بیش از 20 میلیون گوشی سری میت 30 اطمینان دارد

به گزارش مجله سلو بلاگ، کمتر از یک هفته پیش، هواوی در میان انبوهی از فشارهای سیاسی و تحریم های اعمال شده از سوی دولت آمریکا، از گوشی های سری میت 30 خود رونمایی کرد. اما برخلاف این فشارها که منجر به یک سری محدودیت ها برای گوشی های جدید هواوی شد، مدیرعامل این شرکت اعتقاد دارد سری میت 30 می توانند آمار فروش خوبی را از خود به جای بگذارند.

مدیرعامل هواوی به فروش بیش از 20 میلیون گوشی سری میت 30 اطمینان دارد

احتمالا شنیده اید که گوشی های جدید هواوی به دلیل تحریم های دولت آمریکا، از نسخه غیر رسمی اندروید بهره می برند و در نتیجه برنامه های گوگل نیز در سیستم عامل غیر رسمی وجود ندارد. بنابراین اگر گوشی های سری میت 30 را خریداری کنید، از برنامه هایی از قبیل فروشگاه گوگل، جیمیل و … بی بهره خواهید بود.

بعد از معارفه محصولات جدید هواوی، مصاحبه ای از آقای ریچارد یو، مدیرعامل این شرکت، به عمل آمد که طی آن خبرنگاران سوالات مختلفی از ایشان پرسیدند. یکی از این سوالات اما در خصوص تحریم های کذایی و تاثیر منفی آن ها در روند فروش سری میت 30 بود که ریچارد یو در پاسخ به این سوال اینگونه واکنش نشان داد:

گوشی های هواوی میت 30 چگونه با فقدان سرویس های گوگل کنار می آیند؟

با توجه به صحبت های یو می توان دریافت که برای کاربران چینی، عدم بهره مندی از خدمات گوگل چندان هم مشکل ساز نخواهد بود و بنابراین اگرچه هواوی کاهش فروش جهانی را پیش بینی می نماید، اما در کشور خود انتظار رشد دارد.

علاوه بر این، یو معتقد است علی رغم همه این تحریم ها و فشارها، گوشی میت 30 می تواند بیش از 20 میلیون فروش داشته باشد. او می گوید:

بدیهی است تحریم ها تاثیرات خود را روی فروش هواوی گذاشته اند، اما آنالیز های وب سایت Canalys در ماه می حاکی از آن بود که سهم شرکت هواوی در بازار در سه ماه دوم سال اقتصادی، رشد یک نواختی را داشته، تا جایی که آمار به ثبت رسیده توسط این شرکت در این بازه، در هشت سال گذشته توسط هیچ شرکت چینی دیگری به دست نیامده بود.

بیشنر بخوانید: طعنه سامسونگ به هواوی میت 30 در خصوص سرویس های گوگل

هنوز معین نیست دقیقا چه زمانی گوشی های میت 30 به صورت جهانی روانه بازار می شوند اما انتظار می رود بخش بزرگی از آن 20 میلیون فروش، در کشور چین رقم بخورد. هواوی برخلاف تحریم ها حضور بسیار پر رنگی در بازار گوشی های هوشمند داشته و محصولات قدیمی تر این شرکت مانند سری میت 20 و P30، در بازار جهانی فروش کاملا رضایت بخش را تجربه کردند. البته این گوشی ها از خدمات گوگل بهره مند هستند.

به طور کلی با نگاهی به آمار و همچنین صحبت های آقای یو، اگر تحریم ها برداشته گردد، هواوی بلافاصله تمام آنچه را که می تواند سری میت 30 را به یک پرچم دار اندرویدی قدرتمند و مجهز تبدیل کند، به وسیله یک بروزرسانی برای کاربران عرضه می نماید.

توضیحات تکمیلی مدیر هواوی در خصوص پرچمداران جدید این شرکت

منبع: gsmarena

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 8715

به "مدیرعامل هواوی به فروش بیش از 20 میلیون گوشی سری میت 30 اطمینان دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل هواوی به فروش بیش از 20 میلیون گوشی سری میت 30 اطمینان دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید