مرگ سه نفر به علت گازگرفتگی در زنجان

به گزارش مجله سلو بلاگ، رئیس مرکز مدیریت خدمات و فوریت های پزشکی استان از مرگ 3 شهروند زنجانی بر اثر گاز گرفتگی خبر داد.

مرگ سه نفر به علت گازگرفتگی در زنجان

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از خبرنگاران از زنجان، جعفری رئیس مرکز مدیریت خدمات و فوریت های پزشکی استان زنجان گفت: انتشار گاز مونواکسید کربن از بخاری سبب مرگ3 از اهالی روستای اوتابلاغ از توابع شهرستان زنجان شده است.

او اضافه نمود: طبق بررسی های اجرا شده توسط کارشناسان علت این حادثه نشت گاز از لوله بخاری بوده است.

جعفری بابیان اینکه فوتی های این حادثه یک پسربچه 8 ساله، آقای 70 ساله و خانم 35 ساله بوده اند، گفت: این افراد در منزل دچار مسمومیت با مونوکسیدکربن شده و قبل از رسیدن آمبولانس فوت کرده بودند که اجساد تحویل عوامل انتظامی شد.

او ادامه داد: سردرد، تهوع، استفراغ، تاری دید و در برخی موارد کاهش سطح هوشیاری از علائم گازگرفتگی است که در صورت عدم انجام اقدامات به موقع کما و مرگ را در پی دارد.

رئیس مرکز مدیریت خدمات و فوریت های پزشکی استان زنجان به شهروندان توصیه کرد: جهت جلوگیری از وقایع ناگوار همواره راستا دودکش را بررسی کنید، از ایجاد پیچ و خم های زیاد در نصب دودکش پرهیز کنید، سرد بودن لوله بخاری نشانه کارکرد ناصحیح بخاری است، شعله زرد، قرمز یا نارنجی نشانه کارکرد ناصحیح است، دودکش باید به شکل H باشد.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 29789

به "مرگ سه نفر به علت گازگرفتگی در زنجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ سه نفر به علت گازگرفتگی در زنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید