مهلت 48 ساعته برای رفع مسائل منطقه کوی مدرس اهواز

به گزارش مجله سلو بلاگ، دادستان اهواز از منطقه محروم کوی مدرس (خروسیه) بازدید و برای رفع مسائل این منطقه مهلت 48 ساعته مشخص کرد.

مهلت 48 ساعته برای رفع مسائل منطقه کوی مدرس اهواز

به گزارش خبرنگاران، امروز، 15 مهرماه عباس حسینی پویا در ادامه پیگیری معضلات منطقه محروم کوی مدرس (خروسیه) و در راستای دستورات رئیس کل دادگستری خوزستان جهت بررسی وضعیت آب و فاضلاب، از این منطقه بازدید کرد.

وی در این بازدید میدانی که به همراه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب و شهردار اهواز انجام شد، برای برطرف مسائل منطقه به مدیران شهری مهلت 48 ساعته داد.

مقرر شد آبفا اهواز ظرف 48 ساعت نسبت به لایروبی محل اقدام و همچنین زیرسازی و آماده کردن نقطه لوله گذاری شده جهت آسفالت و تحویل به شهرداری را انجام بدهد و سپس شهرداری ظرف 48 ساعت نسبت به انجام آسفالت اقدام کند.

مقرر شد آبفا اهواز ظرف 48 ساعت کارشناسی و بررسی های فنی در خصوص طرح برطرف کردن فاضلاب های جاری را آماده ارائه و اجرا کند.

در سرانجام نیز دادستان مرکز اهواز گفت: ان شاالله دو سه روز دیگر جهت پیگیری مسائل مجددا گزارش میدانی کارها را بررسی می کند.

مدیرعامل آبفا اهواز از بعد انتصاب تا کنون (دوماه گذشته) پنج مرحله حضور و بازدید میدانی در این منطقه جهت پیشرفت روند کار داشته است.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 9274

به "مهلت 48 ساعته برای رفع مسائل منطقه کوی مدرس اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت 48 ساعته برای رفع مسائل منطقه کوی مدرس اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید