نخستین تصاویر رندر گلکسی A91 یا گلکسی اس 10 لایت منتشر شد

به گزارش مجله سلو بلاگ، مدتی قبل سامسونگ از گوشی 5G گلکسی A90 رونمایی کرد و به زودی شاهد رونمایی از نسل جدید این گوشی موسوم به گلکسی A91 خواهیم بود. در این تصاویر رندر، شاهد یک گوشی کاملا مشابه خانواده گلکسی اس 11 هستیم و ضمناً طبق گزارش های مطرح شده، این گوشی در بعضی بازارها به عنوان گلکسی اس 10 لایت به دست مشتریان می رسد.

نخستین تصاویر رندر گلکسی A91 یا گلکسی اس 10 لایت منتشر شد

این گوشی از یک طرف به پرچم دارانی که هنوز عرضه نشده اند، شباهت زیادی دارد و از طرف دیگر نام آن به گونه ای است که گویا نسل بعدی یک گوشی 5G محسوب می گردد. علاوه بر این، ظاهرا مدل ارزان تر پرچم دار 2019 شرکت سامسونگ هم هست. همین رویکرد پیچیده سوالات زیادی را ایجاد نموده است. در هر صورت در ادامه می توانید طراحی این گوشی را از زوایای مختلف مشاهده کنید.

همانطور که تاکید کردیم، این گوشی شباهت زیادی به خانواده گلکسی اس 11 دارد و به خصوص می توانیم به ماژول دوربین ها اشاره کنیم که تقریبا همان ماژول دوربین گوشی های اس 11 است. حفره مرکزی نمایشگر هم از گلکسی نوت 10 به این گوشی راه پیدا نموده که البته تمام اعضای خانواده اس 11 از چنین مشخصه ای بهره می برند. روی هم رفته، طراحی گلکسی A91 اصلا یادآور گلکسی A90 نیست و به همین خاطر معلوم نیست که چرا سامسونگ برای این گوشی چنین نامی را انتخاب نموده است.

با توجه به اینکه شواهد زیادی در رابطه با یکسان بودن گلکسی A91 و گلکسی اس 10 لایت وجود دارد، آیا سامسونگ واقعا چنین گوشی هوشمندی که شباهت زیادی به اس 11 دارد، با برند گلکسی اس 10 عرضه خواهد نمود؟

منبع: Android Authority

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 11078

به "نخستین تصاویر رندر گلکسی A91 یا گلکسی اس 10 لایت منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین تصاویر رندر گلکسی A91 یا گلکسی اس 10 لایت منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید