نیروهای تحت حمایت آمریکا در سوریه صدها غیرنظامی را ربودند

به گزارش مجله سلو بلاگ، گروهی از شبه نظامیان تحت حمایت آمریکا در سوریه در روزهای گذشته با یورش به منازل مردم در استان حسکه صدها غیر نظامی را ربودند.

نیروهای تحت حمایت آمریکا در سوریه صدها غیرنظامی را ربودند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نیروهای دموکراتیک سوریه (SDF) تحت حمایت آمریکا طی یک یورش صدها نفر را در استان حسکه واقع در شمال شرقی سوریه ربودند.

به نوشته وبگاه شبکه خبری پرس تی وی منابع محلی یکشنبه به خبرگزاری رسمی سوریه سانا گفتند که شبه نظامیان کرد تحت حمایت آمریکا با یورش به منازل مردم در شهر های راس العین، الشدادی، تمر 300 غیرنظامی را ربودند تا آن ها را به اجبار جذب نیروهای خود نمایند.

این در حالی است که ساکنان شهر الشدادی در 24 سپتامبر (سه شنبه دوم مهر) با حضور در خیابان ها خواهان خروج شبه نظامیان تحت حمایت آمریکا از این شهر شدند.

وزارت امور خارجه سوریه در 15 سپتامبر طی نامه هایی به آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد و همچنین واسیلی نبنزیا نماینده روسیه در سازمان ملل و رئیس دوره ای شورای امنیت سازمان ملل گفت که شبه نظامیان نیروهای دموکراتیک سوریه اقدامات تروریستی و جنایتکارانه خود را علیه سوری ها در حسکه، دیر الزور، رقه و حلب ادامه می دهند.

در این نامه ها آمده است که این شبه نظامیان توسط آمریکا و ائتلاف تحت رهبری آمریکا حمایت اقتصادی، نظامی می شوند.

آمریکا بیش از سه سال است که محموله های سلاح و ادوات نظامی لجستیک برای شبه نظامیان کُرد در شرق و شمال شرق سوریه ارسال می نماید و این روند مستمر ادامه داشته است. تاکنون بیش از هزار و هفتصد کامیون سلاح به شرق سوریه ارسال شده و این منطقه توسط آمریکا در ماه های اخیر غرق سلاح شده است.

منابع خبری در همین رابطه هفته گذشته از ارسال 200 کامیون حاوی سلاح از سوی آمریکا برای شبه نظامیان کُرد در شرق سوریه خبر دادند. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیغام/م

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 9105

به "نیروهای تحت حمایت آمریکا در سوریه صدها غیرنظامی را ربودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیروهای تحت حمایت آمریکا در سوریه صدها غیرنظامی را ربودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید