هیچ نیروی کاری به صورت غیرقانونی وارد شهرداری تبریز نشده است

به گزارش مجله سلو بلاگ، شهردار تبریز گفت: هیچ نیروی کاری به صورت غیرقانونی وارد شهرداری نشده و این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد.

هیچ نیروی کاری به صورت غیرقانونی وارد شهرداری تبریز نشده است

ایرج شهین باهر در حاشیه بازدید از غرفه خبرنگاران در دهمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری های استان در گفت وگو با خبرنگار این رسانه، در واکنش به ادعای یکی از اعضای شورای شهر تبریز مبنی بر ورود تعدادی پرسنل به صورت غیرقانونی به شهرداری، اظهار کرد: هیچ نیرویی به صورت غیرقانونی نمی تواند وارد شهرداری تبریز گردد و اگر چنین تخلفی رخ می داد پیش از هر کس دیگری نهادهای نظارتی ورود نموده و برخورد می کردند.

وی در این خصوص ادامه داد: هم عضو شورای موافق داریم و هم عضو شورای مخالف، به هر حال هر که با دیدگاه خود به موضوعات نگاه می نماید؛ تعدادی هم می خواهند فعالیت تبلیغاتی نموده و بدین جهت موضوعات را تبلیغاتی می نمایند.

شهردار تبریز با بیان این که از روزی که بنده شهرداری تبریز را تحویل گرفته ام، نه تنها تعداد نیروی کار این مجموعه بیشتر نشده بلکه کمتر نیز شده است، اضافه کرد: تعداد نیروی شهرداری تبریز طی دو سال گذشته، در مجموع بین 500 تا 600 نفر کاهش یافته است.

وی با بیان این که سیستم شهرداری تبریز برای خدمت رسانی به مردم به نیروهایش احتیاج داشته و هرکجا که لازم باشد نیرو به صورت قانونی وارد شهرداری تبریز می گردد، گفت: وقتی 50 نفر بازنشسته می شوند باید به جایشان 20 نفر نیروی جدید از مجاری قانونی(شکرت های تامین نماینده نیرو) وارد شهرداری گردد تا سیستم بچرخد و به مردم خدمت رسانی کند، این کار نه خلاف قانون است و نه اقدامی اشتباه. مگر می توانیم به جای نیروی کاری که فوت نموده، نیروی جدید جایگزین نکنیم؟

شهین باهر متذکر شد: به نظر می رسد که بعضی افراد به دنبال خبرسازی هستند، در غیر این صورت چنانچه خلافی از این نوع در هر سیستمی باشد، نهادهای نظارتی به سرعت ورود نموده و پیش از همه با تخلف برخورد می نمایند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان این که بعضی رسانه های محلی نیز برای سهم خواهی ایجاد شده اند و سیاه نمایی می نمایند، چرا که در مقابل بعضی ایستاده ایم، تاکید نمود: در مراسم معارفه خود نیز گفتم که یا فساد را ازبین خواهیم برد و یا فساد ما را.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 10001

به "هیچ نیروی کاری به صورت غیرقانونی وارد شهرداری تبریز نشده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیچ نیروی کاری به صورت غیرقانونی وارد شهرداری تبریز نشده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید