واتس اپ بیش از 2 میلیون حساب کاربری جعلی را مسدود کرد

به گزارش مجله سلو بلاگ، واتس اپ با هدف مبارزه با نشر اخبار جعلی، بیش از 2 میلیون حساب کاربری را در هند مسدود کرد. این حرکت با هدف کاهش نرخ انتشار خبرهای بی اساس انجام می گردد.

واتس اپ بیش از 2 میلیون حساب کاربری جعلی را مسدود کرد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، مدتی است که حساسیت واتس اپ روی خبرهای جعلی افزایش پیدا نموده و هم اکنون نیز در حال مسدود کردن حساب هایی است که به شکل بی رویه اقدام به انتشار خبرهای جعلی می نمایند.

با توجه به این که همواره هند یکی از کانونهای اصلی انتشار خبرهای جعلی محسوب می گردد، واتس اپ در کوشش است پیش از انتخابات ملی هند در اواخر سال جاری تمامی حساب هایی را که اخبار جعلی منتشر می نمایند، مسدود کند.

بر همین اساس، طی سه ماه گذشته، واتس اپ بیش از 2 میلیون حساب کاربری جعلی را مسدود کرد. بر اساس اطلاعاتی که به طور رسمی توسط واتس اپ منتشر شده است، بعضی از پیغام های واتس اپ می تواند به شکل گروهی ارسال شده و بعضی ایده های سیاسی نادرست را ترویج دهد و گروه بزرگی از مردم را درگیر کند.

یک سخنگوی واتس اپ در بیانیه ای گفت: ما واتس اپ را برای مکالمات خصوصی بین دوستان نزدیک خود ساخته ایم و این روزها بیش از هر زمان دیگری در خصوص چگونگی استفاده از سیستم های یادگیری پیشرفته و کنترل جریان های موجود در واتس اپ حساس هستیم.

واتس اپ اخیرا سیستم های مبتنی بر هوش مصنوعی مختلفی را طراحی نموده که می توانند هر نوع فعالیت مشکوک مثل ارسال فله ای پیغام ها را شناسایی و علامت گذاری کند. طبق گفته واتس اپ، از 2 میلیون حسابی که مسدود شده اند، 75 درصدشان توسط کاربران گزارش شده بودند.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: انتخاب
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 2680

به "واتس اپ بیش از 2 میلیون حساب کاربری جعلی را مسدود کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واتس اپ بیش از 2 میلیون حساب کاربری جعلی را مسدود کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید