واعظی: به سرباز خیام رحمانی افتخار می کنیم

به گزارش مجله سلو بلاگ، رئیس دفتر رئیس جمهور با اشاره به اقدام یک سرباز در صرف حقوق خود جهت تهیه بسته های معیشتی برای 80 خانواده روستایی در استان کردستان، گفت که مردم و اعضای دولت به سربازان فداکار و جوانمردی مثل او افتخار می کنند.

واعظی: به سرباز خیام رحمانی افتخار می کنیم

به گزارش خبرنگاران، محمود واعظی در توئیتر نوشت:

در روزهایی که همه جای دنیا، سخن از اثرات اقتصادی کروناست، فرهنگ والای ایرانی-اسلامی، فستیوال زیبایی از نوع دوستی را در کشور ما پدید آورده. مردم آستین همت بالا زده و حرکت ارزشمندی را برای کمک به آسیب دیدگان اقتصادی کرونا آغاز کرده اند. به همین دلیل، اقدام بسیار زیبای یکی از سربازان وطن، که حقوق خود را صرف تهیه بسته های معیشتی برای 80 خانواده روستایی در استان کردستان کرده، می تواند نمادی از روحیه نوع دوستی، فداکاری و از خودگذشتگی مردم ایران قلمداد شود.

با توجه به اینکه این سرباز عزیز مبلغ مورد نظر را برای خرید گوشی تلفن همراه پس انداز کرده بود، برای قدردانی از این اقدام فداکارانه و غرورانگیز، بعنوان هدیه ای ناقابل، مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، هزینه تهیه گوشی تلفن همراه برای ایشان را تقبل و پرداخت کرد.

جناب آقای خیام رحمانی! مردم کشورمان و اعضای دولت به سربازان فداکار و جوانمردی مثل جنابعالی افتخار می کنند. پیروز و پاینده باشید.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 16699

به "واعظی: به سرباز خیام رحمانی افتخار می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واعظی: به سرباز خیام رحمانی افتخار می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید