وزیر علوم روسای دانشگاه ها را به مشارکت فعالانه و نوآورانه فراخواند

به گزارش مجله سلو بلاگ، وزیر علوم در نامه ای به روسای دانشگاه ها روز معلم و استاد را تبریک گفت و از آن ها خواست با توجه به مسئولیت حرفه ای و اجتماعی خود رافع مسائل و پیشرفت کشور باشند.

وزیر علوم روسای دانشگاه ها را به مشارکت فعالانه و نوآورانه فراخواند

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت علوم، منصور غلامی وزیر علوم، در نامه ای خطاب به روسای دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی، دوازدهم اردیبهشت، روز معلم و استاد را به تمامی استادان و اعضای هیئت علمی کشور صمیمانه تبریک گفت.

وی از تمامی آن ها دعوت کرد، با توجه به مسئولیت حرفه ای و اجتماعی خود در عرصه دانشگاه مشارکت فعالانه و روزافزونی در طرح ایده های نوآورانه و تولید محصولات دانش بنیان و فناوری های نو داشته و رافع مسائل و پیشرفت کشور باشند.

متن نامه وزیر علوم به شرح زیر است:

سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری، اندیشمند و متفکر توانای کشورمان، به درستی روز معلم و استاد نام گذاری شده و فرصتی است تا ضمن ارج نهادن به مقام و جایگاه اندیشه و عالم صمیمانه ترین مراتب سپاسگزاری و قدردانی خود را از جامعه علمی کشور که عهده دار امر آموزش و پژوهش در مجامع علمی کشور هستند ابراز کنم.

ضمن عرض تبریک روز استاد به جناب عالی و یکایک اعضای هیئت علمی که نقش بی بدیلی در ارتقای علم و توسعه کشور دارند، از همکاران دعوت می کنم با توجه به مسئولیت حرفه ای و اجتماعی خود در عرصه دانشگاه مشارکت فعالانه و روزافزونی در طرح ایده های نوآورانه و تولید محصولات دانش بنیان و فناوری های نو داشته و رافع مسائل و پیشرفت کشور باشند.

امیدوارم جامعه علمی کشور همچنان که تا به حال در گذر از روز های سخت به شایستگی نقش آفرینی کرده، در این برهه هم با اتکال به قدرت الهی و تلاش و سعی عالمانه و مجدانه خود افق های تازه ای را به روی میهن عزیزمان بگشاید و اعتمادساز و امیدآفرین باشد.

مجدداً همّت و حمیّت همه همکاران را ارج می نهم و از خداوند بزرگ سلامتی و دوام توفیق آنان را مسئلت دارم.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 16488

به "وزیر علوم روسای دانشگاه ها را به مشارکت فعالانه و نوآورانه فراخواند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر علوم روسای دانشگاه ها را به مشارکت فعالانه و نوآورانه فراخواند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید