خاتمه کار رکابزنان سپاهان بدون عنوان

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، تور بین المللی دوچرخه سواری اندونزی در 5 مرحله برگزار گردید که تیم سپاهان اصفهان به عنوان اولین باشگاه ایرانی در فصل سال 2019 این رشته طلسم بی سفری رکابزنان را شکست و راهی این تور شد. دوچرخه سواران تیم سپاهان که اولین رویداد بین المللی خود را در این فصل تجربه می کردند نتوانستند عناوین قابل توجهی را برای خود ثبت نمایند.

خاتمه کار رکابزنان سپاهان بدون عنوان

پنجمین و آخرین مرحله از این تور بین المللی امروز آدینه اول شهریور ماه با قهرمانی رکابزنی از استرالیا برگزار گردید. پس از وی نماینده هلند دوم و امیر کلاهدوز رکابزن ایرانی عضو تیم باشگاه تی یوآن چین به عنوان نفر سوم از خط انتها گذر کرد. در این مرحله محسن رحمانی از تیم سپاهان چهل و دوم، محمد گنج خانلو پنجاهم و بهنام آرین پنجاه و چهارم شدند. امیرحسین جمشیدیان نیز نتوانست مسابقه خود را به اتمام برساند.

در انتها این تور پنج مرحله ای، عنوان بهترین دوچرخه سوار و پیراهن طلایی تور به رکابزنی از فرانسه رسید. همین دوچرخه سوار فرانسوی عضو تیم باشگاهی کیوآن چین پیراهن کوهستان را هم بر تن کرد. امیر کلاهدوز بعد از وی در رده دوم بخش کوهستان نهاده شد.

در بخش پیراهن امتیازی، دوچرخه سواری از آفریقای جنوبی اول شد و کلاهدوز دوچرخه سوار ایرانی عضو باشگاه تی یوآن چین در رده هشتم نهاده شد.

در مجموع بخش تیمی، تیم هایی از مالزی اول و دوم شدند، تیم کینان ژاپن سوم و سپاهان اصفهان در رده پانزدهم ایستادند.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 7519

به "خاتمه کار رکابزنان سپاهان بدون عنوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خاتمه کار رکابزنان سپاهان بدون عنوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید