پرسپولیس نباید راه نفوذ الدحیل را باز بگذارد

به گزارش مجله سلو بلاگ، بیژن ذوالفقارنسب در مصاحبه با خبرنگاران، در خصوص تعطیلی رقابت های لیگ برتر فوتبال در هفته های ابتدایی این مسابقات گفت: به نظرم این تعطیلات برای تیم هایی که خیلی دیر خودشان را آماده مسابقات کردند فرصت خوبی است تا وضعیتشان را بهبود ببخشند. تیم هایی هستند که متاسفانه خیلی زود کادر فنی خود را تغییر دادند. من نمی خواهم از عملکرد مربیان قبلی این تیم ها دفاع کنم اما معتقدم آقایان نباید نگاه کوتاه مدت در این زمینه داشته باشند. وقتی فردی را انتخاب می نمایند باید امکانات لازم را در اختیارش هم قرار دهند. اینکه بخواهند خیلی زود از اسم بزرگان فوتبال برای رسیدن به برخی مقاصد فوتبالی و غیرفوتبالی خود بهره ببرند کار صحیحی نیست.

پرسپولیس نباید راه نفوذ الدحیل را باز بگذارد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: اما همین تعطیلات برای تیم هایی که توانسته بودند تا حد زیادی در مسیر پیشرفت قرار بگیرند مضر است. لیگ باشگاهی هرچه پویاتر و بازی تیم ها منظم برگزار گردد نتیجه خوبی هم در فوتبال ملی و باشگاهی می گیریم.

وی در خصوص بازی برگشت پرسولیس مقابل الدحیل قطر نیز صحبت کرد و تاکید داشت: به هیچ وجه نباید پرسپولیسی ها تصور نمایند خیلی راحت می توانند باخت یک بر صفر را جبران نمایند. الدحیل تیم قدرتمندی است و اگر بازیکنان پرسپولیس لحظه ای غفلت نمایند آنها می توانند راه نفوذ را پیدا نموده و ضربه بزنند. الدحیل تیم بسیار باهوشی است و می تواند مشکل آفرینی کند.

ذوالفقارنسب درباره شانس استقلال و پرسپولیس برای صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا اضافه کرد: باخت سه بر یک استقلال مقابل السد راه صعود شاگردان وینفرد شفر به مرحله نیمه نهایی را سخت نموده است. فکر می کنم پرسپولیس اگر بتواند به دور از هیجان در استادیوم آزادی بازی کند شانس خوبی برای حضور در جمع چهارتیم پایانی دارد. طرفداران پرسپولیس باید صبر و حوصله به خرج بدهند و با رفتارهای خود بار روانی را به بازیکنان خودی وارد ننمایند.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 662

به "پرسپولیس نباید راه نفوذ الدحیل را باز بگذارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس نباید راه نفوذ الدحیل را باز بگذارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید