چهار اتفاقی که اولین بار در هفته پانزدهم برای استقلال افتاد

به گزارش مجله سلو بلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال در هفته پانزدهم رقابتهای لیگ برتر پیروز شد میهمانش شاهین بوشهر را با 4 گل شکست دهد تا نه تنها خودش به صدر جدول بازگردد، بلکه شاهین را هم در قعر جدول نگه دارد. در این بازی چند بازیکن تیم استقلال برای اولین بار اتفاقاتی را تجربه کردند. از جمله بازیکنی که برای اولین بار گل زد، بازیکنی که برای اولین بار بازی کرد، بازیکنی که برای اولین بار تعویض شد و بازیکنی که برای اولین بار اخطار گرفت.

چهار اتفاقی که اولین بار در هفته پانزدهم برای استقلال افتاد

* اولین گل برای رضاوند

آرش رضاوند که آچار فرانسه استقلال است و در پست های متعددی برای آبیها بازی نموده، مقابل شاهین بوشهر به جای فرشید اسماعیلی به میدان رفت و برای اولین بار پیروز شد با پیراهن این تیم گلزنی کند.

رضاوند پیش از این دو بار پیروز به ارسال پاس گل شده بود و این اولین باری بود که خودش پیروز به گلزدن با پیراهن استقلال شد.

* اولین بازی برای مرادی

زکریا مرادی هافبک - مهاجم جوان آبی پوشان که محصول تیم آموزشگاه و تیم های پایه این باشگاه است، برای اولین بار در این فصل و یا بهتر است بگوییم برای اولین بار به طور کلی با پیراهن تیم بزرگسالان استقلال فرصت بازی پیدا کرد.

مرادی در دقیقه 85 به جای میلیچ به میدان رفت و با احتساب دقایق تلف شده 9 دقیقه فرصت بازی پیدا کرد که در این دقایق عملکرد خوبی هم از خود به نمایش گذاشت و دو پاس گل ارسال کرد که با کم دقتی مهاجمان تبدیل به گل نشد.

* اولین تعویض و اولین اخطار

در واقع زکریا مرادی در حالی برای اولین بار فرصت بازی کردن در استقلال را پیدا کرد و به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفت که با بازیکنی تعویض شد که سابقه تعویض شدن در این تیم نداشت.

برای اولین بار در این فصل تابلوی تعویض میلیچ بالا رفت تا طلسم تعویض ناپذیری این مدافع کروات نیز شکسته گردد و جای خود را به بازیکن دیگری بدهد.

این تنها اتفاقی نبود که برای اولین بار برای میلیچ افتاد. او در این بازی کارت زرد هم گرفت که این اولین اخطار او در این فصل بود تا این مدافع باتجربه دو اتفاق را برای اولین بار با پیراهن استقلال تجربه کند.

* اولین چهار - یک

آبی پوشان در این بازی توانستند شاهین را با نتیجه 4 بر یک شکست دهند که این اولین چهار-یک این فصل آنها بود. آبی پوشان پیش از این یکبار مقابل تراکتور و یکبار هم مقابل سایپا پیروز به زدن 4 گل شده بودند که نتایج آن دو بازی به ترتیب چهار - دو و چهار - صفر بود.

این در حالی است که بهترین نتیجه آبی پوشان در این فصل پیروزی 5 بر صفر مقابل تیم صنعت نفتی است که در سرانجام هفته پانزدهم در رده چهارم جدول نهاده شد.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 11402

به "چهار اتفاقی که اولین بار در هفته پانزدهم برای استقلال افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهار اتفاقی که اولین بار در هفته پانزدهم برای استقلال افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید