کیت جدید با قابلیت تشخیص 3 ژن کرونا تحویل انستیتو پاستور شد، عبور از کیت های تک و دو مرحله ای

به گزارش مجله سلو بلاگ، یک شرکت مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، کیت تشخیص کرونا مبتنی بر روش PCR با قابلیت تشخیص سه ژن ویروس را تولید و به انستیتو پاستور تحویل داد. تا قبل از این، کیت ها تک مرحله ای و دو مرحله ای بودند.

کیت جدید با قابلیت تشخیص 3 ژن کرونا تحویل انستیتو پاستور شد، عبور از کیت های تک و دو مرحله ای

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، یک شرکت مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران پیروز به طراحی و تولید کیت تشخیص کرونا شدند.

با ورود و شیوع کرونا در کشور، یک شرکت طراحی و توسعه کیت های تشخیص کرونا مبتنی بر روش PCR را آغاز کرد. این کیت ها به انستیتو پاستور تحویل داده شده و در حال آنالیز و ارزیابی نهایی است.

کیت ها قادر به آنالیز سه ژن مربوط به ویروس، در یک تیوب هستند. در واقع سه ژن مربوط به یک ویروس را همزمان آنالیز می کند و همین امر سبب صرفه جویی در زمان نیز می شود. تا قبل از این، کیت ها تک مرحله ای و دو مرحله ای بودند.

این شرکت در سال 94 با بازنگری سیاست هایش به حیطه کنترل کیفیت داروهای بیوتکنولوژی (زیست فناوری) وارد شد و در حال حاضر در حوزه خدمات و تولید کیت در حوزه بیوتکنولوژی نیز فعالیت می کند. این شرکت پکیج های جامعی برای آنالیز ژن، سلول، پروتئین و ویروس نیز ارائه می دهد.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 16603

به "کیت جدید با قابلیت تشخیص 3 ژن کرونا تحویل انستیتو پاستور شد، عبور از کیت های تک و دو مرحله ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیت جدید با قابلیت تشخیص 3 ژن کرونا تحویل انستیتو پاستور شد، عبور از کیت های تک و دو مرحله ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید