گزینه مقرون به صرفه شرکت هواوی برای خریداران گوشی هوشمند ، گوشی نوا 5z ارزان تر از نوا 5i Pro است

به گزارش مجله سلو بلاگ، هواوی سری جدید نوا 5 را در ماه ژوئن معرفی کرد و نوا 5i Pro یک ماه بعد به این گوشی پیوست. اکنون یک گوشی هوشمند جدید در چین معرفی شده است؛ هواوی نوا 5z که به نظر می رسد بیشتر شبیه نوا 5i Pro با یک ترکیب حافظه جدید است.

گزینه مقرون به صرفه شرکت هواوی برای خریداران گوشی هوشمند ، گوشی نوا 5z ارزان تر از نوا 5i Pro است

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، گوشی نوا 5z از تراشه Kirin 810 بهره می برد و با 6 گیگابایت رم همراه است. این گوشی دارای قابلیت ذخیره سازی 64 یا 128 گیگابایتی است و همه چیز از صفحه نمایش گرفته تا باتری و دوربین ها بدون تغییر مانده اند.

صفحه نمایش این گوشی از نوع ال سی دی 6.26 اینچ با حفره برای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی است. دوربین در قسمت پشتی 48 مگاپیکسل پلاس 8 مگلپیکسلی با زاویه دید عریض پلاس 2 مگاپیکسلی و حسگر عمق پلاس 2 مگاپکسلی ماکرو است ، در حالی که باتری آن 4000 میلی آمپر ساعت با شارژ 20 واتی است.

این گوشی EMUI 9.1 را بر اساس اندروید پای اجرا می کند و دارای نرم افزار و تقویت کننده سخت افزاری است. این گوشی از هوش مصنوعی برای دوربین و عملکرد GPU Turbo برای علاقه مندان به بازی بهره می برد.

هواوی نوا 5z با قیمت های 225 تا 255 دلار بر اساس نوع فضای ذخیره سازی به فروش می رسد. این گوشی دارای رنگهای مشکی ، شفق قطبی و سبز زمردی است. شایعات قبلی حاکی از آن بود که نوا 5i Pro به عنوان میت 30 لایت به صحنه جهانی خواهد رسید ، اما در حال حاضر نوا 5i Pro و نوا 5z تلفن های هوشمند جدید این برند چینی هستند.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: انتخاب
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 9849

به "گزینه مقرون به صرفه شرکت هواوی برای خریداران گوشی هوشمند ، گوشی نوا 5z ارزان تر از نوا 5i Pro است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینه مقرون به صرفه شرکت هواوی برای خریداران گوشی هوشمند ، گوشی نوا 5z ارزان تر از نوا 5i Pro است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید