گل محمدی: به هیچ کس اجازه دخالت در کارم را نمی دهم، از فشردگی بازی ها استقبال می کنم

به گزارش مجله سلو بلاگ، سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو گفت که به هیچ کس اجازه نمی دهد در امور فنی مربوط به تیمش دخالت کند.

گل محمدی: به هیچ کس اجازه دخالت در کارم را نمی دهم، از فشردگی بازی ها استقبال می کنم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، یحیی گل محمدی با حضور در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سایپا گفت: بازی خیلی مهم و حساسی در پیش داریم. با بازی هایی که از سایپا دیده ایم و با توجه به تغییراتی که از لحاظ کادرفنی داشته اند، باید بگویم سایپا تیم خوبی است و فکر می کنم بازی سختی خواهیم داشت.

وی اضافه نمود: قطعاً بازی سختی در پیش است. حریف ما از لحاظ دوندگی و انگیزه شرایط خیلی خوبی دارد و من به ابراهیم صادقی بابت تیم جوانی که دارد، تبریک می گویم. کسب سه امتیاز برای مان اهمیت فراوانی دارد، چرا که وضعیت جدول به شکلی است که چاره ای جز کسب سه امتیاز نداریم.

گل محمدی خاطر نشان کرد: برای اینکه فردا سربلند از میدان خارج شویم باید تمرکز خود را حفظ نموده و از کوچک ترین موقعیت استفاده کنیم. به اندازه کافی انگیزه بردن داریم و امیدواریم بازیکنان این مسئله را به خوبی درک نموده باشند که باید این بازی را ببریم. این مسابقه برای ما حساس است. قطعاً کسب سه امتیاز راحت نخواهد بود، اما برای اینکه لطمه نخوریم باید به روند رو به رشدمان ادامه دهیم.

سرمربی شهر خودرو درباره مسائلی که در این تیم وجود دارد و اینکه گفته می گردد او چند روز با مسئولان باشگاه قهر نموده بود، توضیح داد: قهری در میان نبود! نمی دانم برای چه این صحبت ها پیش آمده است. ما کارمان را انجام می دهیم و حمایت خوبی از سوی آقای حمیداوی و باشگاه داریم. ما قهر نبودیم. شاید به لحاظ امکانات کمی مشکل داشتیم که آن هم بحث زمین تمرین است. قول داده اند زمین شماره دوی استادیوم امام رضا (ع) را در اختیارمان قرار دهند. به شدت محتاج امکانات از سوی مسئولان شهری مشهد هستیم. با توجه به نتایج خوبی که فصل گذشته و سال جاری کسب نموده ایم مسئولان باید همت نمایند و امکانات در اختیار تیم قرار دهند.

وی درباره تعویق دیدار هفته گذشته این تیم مقابل گل گهر سیرجان و اینکه آیا او موافق عقب افتادن این بازی بوده است یا خیر، گفت: پیشنهادات زیادی دادیم تا بازی هر طور که شده برگزار گردد، اما به دلیل مراسمی که برای شهادت امام رضا (ع) تدارک دیده شده بود ظاهراً شرایط بازی به هیچ وجه مهیا نبود. قرار شده است که این بازی در تعطیلات فیفادی برگزار گردد.

گل محمدی درباره مدعیان پرتعداد لیگ برتر و اینکه این موضوع باعث جذابیت مسابقات شده است، گفت: بعضی تیم ها مانند استقلال، پرسپولیس و سپاهان مدعی های سنتی لیگ هستند. تراکتور هم از سال گذشته تیم خوبی بسته و مدعی اصلی یا حداقل یکی از مدعیان قهرمانی مسابقات است. در کنار این تیم ها فولاد و صنعت نفت هم نتایج خوبی کسب نموده اند. اعتقاد دارم هر سال مسابقات لیگ برتر سخت تر می گردد. سال جاری هم یکی از سخت ترین سال ها برای قهرمانی است. اگر جدول را نگاه کنید هیچ تیمی هنوز نتوانسته خودش را از سایر تیم ها جدا کند. با تمام این اوصاف به نظر من خیلی زود است درباره مدعیان قهرمانی صحبت کنیم.

سرمربی شهر خودرو در واکنش به این پرسش که آیا در روزهای اخیر که با مسئولان باشگاهش دچار مسائل و بحث جدایی او مطرح شد باشگاهی به وی پیشنهاد همکاری داد یا خیر، توضیح داد: نه هیچ پیشنهادی مطرح نشد، چرا که مسئله ای برای ادامه کار در شهر خودرو وجود ندارد. با قدرت به کار خود ادامه می دهم و مسائل اقتصادی هم که در خصوص دلایل جدایی ام از شهر خودرو مطرح شده بود شایعه ای بیش نبود.

گل محمدی در واکنش به این موضوع که گویا دلیل به وجود آمدن مسائل اخیر پیرامون او و تیمش دخالت هایی بود که از سوی بعضی مسئولان باشگاه شهر خودرو در کار فنی او می شد ، اظهار کرد: آنها که مرا می شناسند می دانند در هر تیمی که بوده ام به هیچ کس اجازه دخالت در کارم را نداده ام. در باشگاه شهر خودرو هم نه کسی قصد دخالت در کارم را دارد و نه من این اجازه را می دهم که فردی بخواهد در مسائل فنی دخالت کند. در تیم ما وظایف معین است و من هم با تمام وجود به همراه بازیکنان سعی می کنم بهترین عملکرد را داشته باشم. چون ما بعد از بازی با ذوب آهن سه روز تمرینات تیم را تعطیل کردیم باعث شد یکسری حرف و حدیث پیش بیاید، اما حقیقتاً باشگاهی به من برای کار با من پیشنهادی ارائه نکرد.

وی درباره اینکه آیا تیمش می تواند جزو مدعیان قهرمانی باشد یا خیر گفت: ما براساس توانایی های مان تا الان توانسته ایم خود را در جمع مدعیان مطرح کنیم، اما هزینه هایی که برای بستن تیم شده واقعاً معمولی است و اگر ما الان در جمع مدعیان قرار داریم به خاطر عملکرد خوب مان بوده است که واقعاً ارزش زیادی دارد. بعضی فکر می نمایند ما در فصل نقل وانتقالات بازیکنان اسمی را با قیمت بالا جذب نموده ایم که اصلاً این طور نبوده و بودجه ما اجازه نمی داد که با آنها چنین قراردادهایی ببندیم. رقم قراردادهای این بازیکنان پایین است و اگر قرار باشد بین تیم ها مقایسه ای داشته باشیم فکر می کنم ما یک چهارم تیم های مدعی دیگر هزینه ننموده ایم. هدف باشگاه ما این است که ساختاری را درست کنیم که تیمی جوان و آینده دار داشته باشیم و ان شاءالله در سال های بعد بتوانیم به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم.

سرمربی شهر خودرو اضافه نمود: با همین تیمی هم که داریم می توانیم پا به پای مدعیان پیش برویم. از این جهت به این بازیکنانم اعتقاد داشته و به همه نفرات تیمم افتخار می کنم. تیم ما با کمترین بضاعت توانسته است در حد یک مدعی در لیگ ظاهر گردد، در حالی که از لحاظ امکانات و بازیکنان گرانقیمت با بعضی تیم ها قابل مقایسه نیستیم. قطعاً کار کردن با تیمی که 100 میلیارد بودجه دارد و امکانات و مهره گرانقیمت، راحت تر است، اما من افتخار می کنم تیمم با بضاعت کمی که دارد، مدعی است و بخشی از آن را مدیون طرفداران مشهدی هستیم که همواره به ما انرژی مضاعف داده اند. خدا را شکر تا الان شهر خودرو طوری نتیجه گرفته که باعث افتخار و سربلندی طرفدارانش شده است و امیدوارم ادامه راه هم همین طور باشد.

گل محمدی در ارتباط با فشردگی بازی های لیگ که باعث اعتراض بعضی از مربیان شده است، گفت: اتفاقاً من از فشردگی بازی ها استقبال می کنم، چرا که اعتقاد دارم در این شرایط است که باشگاه مجبور می گردد از بازیکنان بیشتری استفاده کند و به همین دلیل بازیکنان جوان خوبی به لیگ معرفی می شوند. خودم دوست دارم که بازی ها فشرده برگزار گردد، اگر چه ما از لحاظ امکاناتی هنوز به سطحی نرسیده ایم که به این شکل بازی ها را برگزار کنیم و باید امکانات خود را ارتقا ببخشیم. مشکل من وقفه هایی است که در بازی ها اعمال می گردد.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 10173

به "گل محمدی: به هیچ کس اجازه دخالت در کارم را نمی دهم، از فشردگی بازی ها استقبال می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: به هیچ کس اجازه دخالت در کارم را نمی دهم، از فشردگی بازی ها استقبال می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید