10 دستگاه آمبولانس ویژه اربعین به مرز خسروی اعزام شد

به گزارش مجله سلو بلاگ، رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان غربی از اعزام 10 دستگاه آمبولانس و اتوبوس آمبولانس جهت خدمات رسانی به زائران اربعین حسیمی به مرز خسروی اطلاع داد.

10 دستگاه آمبولانس ویژه اربعین به مرز خسروی اعزام شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، با اشاره خدمات دهی به اورژانس آذربایجان غربی به زائران راهپیمایی اربعین حسینی اضافه نمود: از 18 مهرماه 9 دستگاه آمبولانس به همراه یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرز خسروی مشغول ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی هستند و تا آخرین لحظه ورود زائران به کشور این خدمات ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در کنار این امکانات 25 نفر نیروی انسانی اورژانس استان نیز در مرز خسروی مشغول به ارائه خدمات هستند اضافه نمود: امروز همزمان با اربعین حسینی نیز کلیه نیرو های اورژانس استان با استقرار در محل های عزاداری مشغول ارائه خدمات بودند.

بهرامی با بیان اینکه در حال حاضر 88 پایگاه اورژانس در سطح استان فعال است بیان کرد: از این تعداد 36 پایگاه شهری بوده و مابقی پایگاه های جاده ای هستند.

رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان غربی با بیان اینکه آمبولانس های اعزام شده به همه امکانات جدید از جمله موبایل آی سی یو و موبایل سی سی یو مجهز بودند اضافه نمود: این آمبولانس ها با تمامی امکانات و تجهیزات کامل جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مرز خسروی اعزام شده اند.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 9750

به "10 دستگاه آمبولانس ویژه اربعین به مرز خسروی اعزام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 دستگاه آمبولانس ویژه اربعین به مرز خسروی اعزام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید