6000 کودک یتیم و نیازمند ایلامی تحت حمایت کمیته امداد هستند

به گزارش مجله سلو بلاگ، مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: 6هزار کودک یتیم و نیازمند ایلامی تحت حمایت کمیته امداد هستند.

6000 کودک یتیم و نیازمند ایلامی تحت حمایت کمیته امداد هستند

به گزارش خبرنگاران ایلام ، قنبر موسی نژاد اظهار کرد: در قالب طرح پویش شهید مهربان، فرزندان و خانواده های معظم شهداء به نیابت از هر شهید 6 هزار کودک یتیم و نیازمند در این استان مورد حمایت کمیته امداد هستند سرپرستی یک یا چند کودک یتیم و نیازمند را در این استان عهده دار می شوند.

وی اضافه نمود: با توجه به اینکه هم اکنون بیش از 6 هزار کودک یتیم و نیازمند در این استان مورد حمایت کمیته امداد هستند، انتظار می رود فرزندان و خانواده های معظم شهدای استان با الگو پذیری از ایثار گری شهداء در امر سرپرستی از ایتام و فرزندان نیازمند و محسنین استان مشارکت کنند.

وی با عنوان اینکه پویش شهید مهربان من در قالب طرح ایران مهربان با هدف سرپرستی از فرزندان یتیم و نیازمند مددجو آغاز بکار کرده است، گفت: بر اساس برنامه هدف گذاری شده انتظار می رود در قالب این طرح خانواده های معظم شهدا برای سرپرستی از ایتام و فرزندان یتیم استان مشارکت کنند.

وی با عنوان اینکه هدف ما این است که هیچ فرزند یتیمی و نیازمندی بدون حامی نباشد، گفت: خوشبختانه تا به امروز دستگاه های مختلف در این استان برای مشارکت در این طرح اعلام آمادگی کرده اند و انتظار می رود در ماههای آینده بتوانیم به اهداف معین شده دست پیدا کنیم.

پریها: مجله گردشگری، خبری، موفقیت، آشپزی و سرگرمی میباشد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: sloblag.com شناسه مطلب: 29338

به "6000 کودک یتیم و نیازمند ایلامی تحت حمایت کمیته امداد هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6000 کودک یتیم و نیازمند ایلامی تحت حمایت کمیته امداد هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید